Theresa vandaag een echte ster.

Oostenrijk, Öblarn

Freitag 26.August
Weer een snikhete dag, strak blauwe lucht en heel veel zon.
Vanmorgen vooral met pakken bezig geweest, Jan ook en Ingrid voor Theresa.
Wij met de auto naar Liezen en de plek in de lak komt van lach niet zonnebrandcreme, iemand heeft met een hand waar dat op zat tegen de auto aangeleund. Wij waren het niet en het is ook niet op kinderhoogte. Dat is schijnbaar zeer agressief. Ze hebben 2x gepoliert en je ziet nu gelukkig bijna niets meer.
Theresa was mee en die vond de snoepjes die je daar kan pakken erg lekker tijdens het wachten. Dan weer terug naar huis en even over Stainach om bij de Landena nog wat mee te nemen. Thuisgekomen ging ik eten maken en Theresa schoof aan. Daarna ging ze met Papa mee naar Liezen . Papa heeft eindelijk zijn papieren voor het eigen bedrijf binnen en kan nu eindelijk defeinitief starten. Er zat ook een papier bij dat hij als starter een PC kopen kon tot 2000 Euro en daar krijgt hij 1/3 van terug. Aangezien hij al geld verdiend heeft en hij ook aftrekposten nodig heeft anders moet hij nog meer er over gaan betalen dus een PC kopen. Hij wist dat hij een aanbieding gezien had en heeft een Apple gekocht omdat die beter zijn voor het werk waar hij het voor nodig heeft.
Theresa wilde met hem mee en wij gingen naar de ouders van Barbara om de sleutel te brengen omdat Barbara de katten verzorgd, lees de kattenbak doet omdat Ingrid dat niet doet. We werden onthaald met zelfgebakken Kuche en koffie enz. Intussen belde Jannick dat hij alweer onderweg terug was en dat Theresa alsnog met ons mee wilde dus ik zei hem dan moet je over Öblarn rijden. Theresa over genomen en eerst even onze koffie opdrinken en dan naar Schladming. Wouw dat was gezellig die Fanmile. Een groot cafe door het hele centrum. Morgen is het grote openair concert van Andreas Gaballier en ze hebben 2 dagen lang een Fanmile waar erg veel te doen is. Theresa heeft voor het eerst een slushpuppy gedronken. Bij Radio Steiermark van de ORF was ook een podium en er werd live uitgezonden. Theresa vroeg mag ik dansen, ja natuurlijk dus helemaal alleen op het podium op de muziek dansen en dat deed ze erg goed en hield dat een uur vol. Toen kwam de presentator naar beneden en begon haar te intervieuwen. Hoe ze heette hoe oud ze was of ze al een vriendje had en alles beantwoordde Theresa en ze kreeg een groot applaus van het publiek voor haar optreden. Oma apetrots. Dan was het tijd om te kijken of Opa al klaar was en ja dus we gingen weer.
Net even ander plastik opgehangen voor de balkondeur die voor de katten open staat. Het is met stof dichtgemaakt maar nu voor het geval ook plastik ervoor. Ze kunnen zelf in en uit gaan wat fijn voor ze is.
Ik hoop nu ,dat als het noodweer mocht het uitbreken het tegen houdt om in te regenen.
Ja die beesten weten wat, Ingrid noemt ze verwend vee.
Altijd op het laatste moment nog van alles te doen.
Maar morgen is het zo ver VAKANTIE!!!!!!