Ingrid jarig

Sonntag 26.März
Zo dat was een vroegertje. Dominik komt dus ik was om 7 uur al op en nu zomertijd dus dat was vroeg. Wel goed geslapen en ik was ook wel wakker voor de wekker maar opstaan is toch iets anders.
Gisteravond genoten van het optreden van de Kelly Family, ook was er van Angelo een dochter Emma van 11 en ik geloof van Patricia een zoon Iggy die optraden. Behalve het typische Kelly gezicht ook de typische stemmen.
Het is vandaag hieperdepiep voor Ingrid. Het is een echt feestweekend.
Dominik kwam en Theresa een beetje later. Ingrid kwam en Jannick kwam. Ik had nog een fotoalbum gemaakt voor Ingrid en dat was echt lachen met een foto van haar in Castles in Slovenie. Waarop ze probeert het zwaard uit de steen te trekken. De kaft erop aangepast en het zag er echt bijzonder uit. Ingrid ging en Theresa moest met Papa weer mee naar beneden. Middageten met zijn drietjes. Jan was weer in de slaapkamer bezig nu met de kasten.
We waren gaan kijken of de gasten weg waren maar nee de auto stond op de parkeerplek dus maar terug gegaan want er was niemand. We hadden wel aangebeld.
Jannick was bezig met de tuinset in elkaar zetten en Ingrid en Jannick hebben er ook al ingezeten heerlijk in het zonnetje wel met deken tegen de wind. Het was mooi weer maar de wind was niet lekker maar als je eruit kon blijven heerlijk warm. Theresa en Dominik samen buiten spelen. Jan boven in de slaapkamer bezig en ik overal tussendoor.
Belde Trixi dat ze tot 19 uur moest werken dus Dominik bleef ook avondbrood meeeten. Dus Theresa vroeg ook maar mag ik dan ook blijven eten . Oke dan maar. Ik had gekleurde gekookte eieren en dat vonden ze beide erg lekker , ze zochten allebei een kleur uit. Het ei was sneller opgegeten dan ik de broodjes gesmeerd had.
Nadat Dominik opgehaald was zijn we gaan kijken en de gasten waren weg maar een partij glas buiten de haard niet schoongemaakt en ze kunnen gewoon geen afval sorteren. Ze hebben een grote sleutelbos vergeten. Even gecontroleerd of de sleutel in het kastje was en die was er. Dan weer naar huis en genieten van de finale van de Voice Kids.