Dag 2 en we gaan weer op weg

Duitsland, Schlüsselfeld

Half 7 opgestaan , ik samen met Theresa douchen . Jannick kwam bij ons want Ingrid en Sabrina sliepen nog. Sabrina was om 3 uur wakker geworden en dus iedereen wakker op Jan en Theresa na. Ik had heel erg maagpijn dus sliep heel onrustig.
Naar beneden om te ontbijten en toen alles klaar stond is Jannick Ingrid gaan wekken. Die kwam ook met Sabrina en het was zo lief er was voor Sabrina met kinderbordje en kinderbestekje beker enz, gedekt. Ze mocht in de kinderstoel en zat lekker te eten. We krijgen daar een ontbijt waar je u tegen zegt en ook al wilden we vroeg weg , we bleven ontspannen aan de tafel tot half 9. Een goede bodem om op weg te gaan en het zag er naar uit dat het weer zo heet als gisteren zou worden. Theresa en Sabrina kregen van Josef beide een bidon, een badeend en een rol speelding. Hij zei ja we krijgen nog wel eens wat op ons werk. Heel erg lief.
Eigenlijk is deze reis voorspoedig verlopen maar ergens bij Aken waren de wgen allemaal nieuw en onze navi wist de weg niet en wij ook niet verkeerd gereden terug gereden en dan maar de plaats gepakt die wij kenden Venlo. Jannick was daar ook de weg kwijt geraakt maar heeft waarschijnlijk de weg naar Sittard genomen en ging door Belgie en wij door Nederland. We kwamen met een half uurtje verschil aan. Maar ondanks de file die we gehad hadden waren wij toch sneller.
De Roan receptie was gelijk aan de ingang dat was makkelijk en we hadden geluk we konden 2 kaarten voor de slagbomen krijgen. Theresa een strandbal en een t-shirt en Sabrina ook een strandbal. Ze heeft gelijk een fietsje meegekregen dus ze kan ook weer fietsen.
We hebben een prachtige en grote luxe stacaravan. We hebben een lounchehoek op de veranda en een eethoek , helemaal overkapt en een deel kunnen we open zetten. Een mooi doorzichtige omranding dus Sabrina kan spelen en kijken maar niet weg.
Jannick en ik zijn gaan boodschappen doen voor het avondeten en omdat het zo warm was en we een gasgril hebben was snel wat we wilden grillen dus. Komen we bij de AH aan rook het zo lekker want er was een viswinkel en we konden de lucht niet weerstaan dus na het boodschappen doen kibbeling met ravigottesaus samen met Jannick de helft gegeten en de andere helft voor Theresa en Ingrid meegenomen. Het was nog steeds super warm en we zaten dus buiten aan tafel te eten en Jannick grilde het vlees. Dan was het donker en gingen we een ommetje maken. Terug verdwenen de andere familie naar bed en Jan en ik nog een poosje samen gezeten, Dan ook ons bed in en weg was ik.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van alles!!!