Laatste mooie dag

Vanmorgen om 7 uur wakker en lekker wat Netflix kijken met een kop koffie. Dan om half 9 eruit gegaan en alle ochtend dingen gedaan . De was aangezet, de keuken opgeruimd en een yoghurt ontbijtje. Het is al erg warm en zonnig en iets heiig. De luifel een klein stukje uit zodat de zon buiten het huis blijft. Ik realiseer mij dat ik nog maar 4 nachtjes slapen en dan gaan we op weg. Ik moet de sleutel nog naar Barbara brengen. Vannacht werd ik wakker en had ik opnieuw buikpijn naar de toilet en dan weer bed in , gelukkig gelijk weer in slaap gevallen.
Dus vanmorgen Jan opnieuw gevraagd om zijn tas te gaan inpakken. Ik had hem een hele stapel met oude onderbroeken en sokken gegeven en ik vroeg waar die waren zegt hij ik denk in de kast. Heb ik in al al zijn laden en dingen doorgekeken en het apart gelegd van mag mee op vakantie maar weg ermee. Dat kostte mij tijd en hioj heeft alles weer terug gedaan. Ik vraag hem om het op te zoeken en bij het nakijken mis ik heel veel. Ik vraag aan hem waar hij het heeft gedaan en of hij het heeft weg gegooid maar er komt geen zinnig antwoord. Ik vraag hem om zijn dingen die hij mee wil nemen op het bed wil stapelen dan kan ik het controleren , heeft hij genoeg, past het bij elkaar od heeft hij voor elk weertype wat erbij. Na 2 uur verder te zijn nog geen dingen om in te pakken . Alleen een zeer boze razende Jan want hij kan zijn lijstje niet vinden dus die heb ik vast kwijt gemaakt. Ik denk eerder dat hij het zelf heeft weg gegooid want dat zie je nu aan zijn onderbroeken en sokken niet te vinden. Het is nu half 3 en geloof het of niet Jan zijn tas is ingepakt. Dat wil niet zeggen dat hij donderdag ook daarmee op reis gaat.
Tussen de middag snackaardappeltjes gegeten met restanten vlees, we hadden beide niet veel trek. Het was zo heet en zo broeiend warm.
Jannick was met Jessi de vriezer gaan halen in Schladming. Hij riep van beneden of Jan even de auto open kwam maken want dan hing hij de DVD speler achterin voor Theresa. Kom ik Jessi tegen met een eetkamerstoel. En echt hardstikke mooi. Zegt ze ja ik kon ze krijgen. helemaal voor niets dus gelijk meegenomen. Zien er nieuw uit . Jessi keek op Internet en ze blijken 100 Euro per stuk te kosten. Dus nu hebben Meli en Jannick bij hun eettafel ook 6 stoelen. Ze zitten super. Nu moeten ze zien dat ze de eetkamerbank gesloopt krijgen.
Daarna bij Jannick met Jessi koffie drinken . Dan zijn Jan en Ik het speeleiland die helemaal met water stond gaan legen en schoonmaken. Met de pomp ook helemaal leeg gepompt. Dat was veel werk en hij ligt nu op ons voorbalkon die dicht is te drogen. Jan wilde hem zo nat op de zolder doen vond ik geen goed idee. Ondertussen regenbuien en wat onweer en dan weer droog, Het is half 9 en nog steeds alles open want nog steeds zeer warm. Zou de laatste mooie warme dag zijn.
Nog een beetje Netflix kijken en dan naar bed op naar de nieuwe week.

Iedere vakantie of weekend weg pak ik de koffers👝👖👕 van ons in anders komt er niets van terecht denk een man dingetje die gaan 3 weken met een plastic tasje😁🛍