Pasen

Freitag 3.April
Karfreitag
Het sneeuwde vanmorgen nog heel licht en langzaam kwam de zon door. Ik voel me ZIEKKKKK en ik moest toch al naar de huisarts voor een test dus maar gelijk een bezoekje. Ze besloot toch weer bloed af te nemen en het bloedbeeld is erg verslechterd, ik heb nu ook heel hoge ontstekingswaarde en ze vond het beter dat ik naar het ziekenhuis ging voor en longfoto en daar aangekomen moest ik weer een bloedonderzoek waar dezelfde dingen uit kwam wat ik al wist. Maar ondertussen vele uren later. Al met al weet ik nog steeds niet waardoor de ernstige ijzer tekort door ontstaan is en wat het in stand houd. De ontlastingtest op bloed was negatief . Doordat ik zoveel te kort heb ben ik dus heel vatbaar voor alles wat rond waart. Nu waarschijnlijk een virusinfectie erover heen. Ik heb ook vitamine D tekort ook nog nooit gehad. We wachten maar af. Voorlopig ben ik blij met een bed.
Mijn suiker is dus ook gelijk weer ontregelt en alles bij elkaar maakt het niet dat ik vrolijk ben.

Jannick was vanmorgen rondom 4 uur eruit voor de brandweer, een Planai busje met 2 man erin dachten een kortere weg over prive eigendom te nemen maar de brug over de Enns is daar afgesloten omdat die gerenoveerd moet worden, tja het busje ging ten onder. Ze hadden het geluk dat bomen het busje gehouden hebben anders gewoon weg gespoeld. ( aardig aspect de busjes waren pas spiksplinter nieuwe gepresenteerd aan de media)