Zomer gevoel

Mittwoch 29.Juni
De dag begon al gelijk met boven de 20 en zon maar even later helemaal bewolkt en maar 17. Gelukkig heel snel weer zonnig en warm zonder wolken. Met een 29 graden warm dus. Jan moest om 11 uur in Schladming zijn om de sleutel op te halen bij het energie bedrijf. Hij begint vanmiddag daar al omdat degene die daar werkt voor haar vakantie ziek is geworden. Dus sleutel opgehaald en gekeken of hij het voor zijn andere werk kan doen want hij gaat er geen 2x voor rijden. Dat kan dus. Ik het eten ondertussen gemaakt lekker een tonijnstrüdel . Dus eten toen hij thuis kwam en daarna moest hij weer terug om te gaan werken. Dat energiebedrijf doet hij 3x in de week en dus de komende 2 weken ook. Dan is hij heerlijk September vrij.
Theresa kwam bij mij sneeuwwitje kijken en daarna moest het uit en ze is nu buiten met Ingrid. Ingrid is steeds in de tuin bezig om de boomstompen uit te graven. Ik geloof dat Jannick vanaf morgen en het weekend vrij is. Hij moet morgen eerst naar de tandarts en dan gaat Ingrid mee. Dan halen wij Theresa uit de Kindergarten.
De komende weken zal er dus niet veel gewerkt worden aan de badkamer denk ik. Nou ja we kunnen douschen dus niet zo heel erg. Theresa moet na deze week nog 1 week naar de Kindergarten en is dan vrij tot 12 September.
Gisteravond een ijskoffie gemaakt en ik denk dat ik vanavond een bananensplit ga maken. Moet Jan wel een beetje vertroetelen met al dat werk dat hij doet. Jan is tenslotte 69.
Ik ben aan mijn laatste week met brace begonnen kan bijna niet wachten om met de therapie te beginnen.
De week vandaag ook weer doorgezaagd op naar het weekend.