Papendal

Nederland, Arnhem

Donderdag
Eerst naar Papendal waar ik de schietplaats van Kelvin Hilgeholt kon gebruiken. Samen met mijn moeder rondjes rond het gebouwtje gerend. Ik had graag met Kelvin getraind maar die was alweer onderewg naar Duitsland om daar een EK te doen.
Vandaag winkeldag in Apeldoorn. Ik vind en mijn moeder ook Apeldoorn een heerlijke stad om te winkelen.
Ik kom bij Jack en Jones terecht en heb daar een complete outfit gekocht en kreeg er nog een tas bij ook. Ik had geluk dat het uitverkoop was en kon dus meer dingen kopen dan ik anders had kunnen doen. Ik vind het een enorm leuke winkel met trendy kleding voor mannen. Ook moest ik nog naar een ING bank om mijn handtekening te zetten. Jannick

Donderdag
Eerst naar Papendal om te gaan schieten op de privé schietstand van Kelvin Hilgeholt. De moderne vijfkamp atleet. Hij was zelf niet op Papendal maar onderweg naar een wedstrijd in Duitsland. Hij heeft ons ook uitgenodigd voor een bbq feestje bij hem op Papendal dus we gaan een dag later terug. Het schieten kon alleen staand en het was op een achteraf plek op Papendal. We moesten ons melden bij het NOC/NSF en eerst waren we op zijn binnenbaan maar daar waren zijn schijven niet , hem gebeld waar ze waren en toen hoorde we van hem van zijn buiten schietplaats dus zijn we daar gaan schieten. Ze moesten wel het hek even open maken. Het schieten ging uitstekend.
Jannick moest nog een handtekening bij de ING bank zetten en we zijn naar Apeldoorn gereden. Daar bleek dat Jan en ik ook allebei in de computer staan om een handtekening te zetten. Voor mij geen probleem maar voor Jan wel. Erg behulpzaam waren ze niet bij de ING.
Nog wat andere dingen geregeld. Jannick heeft een complete outfit voor zichzelf gekocht, was wel tijd want hij had al heel lang niets meer gekocht. Ik denk al 3 jaar niet. Hij heeft veel bij Jack en Jones gekocht. Hij heeft broeken, t-shirts, trui, onderbroeken,riem en flip flops bij hen gekocht. Hij kreeg een mooie tas erbij. Bij Foot locker nog All Stars erbij en bij de schoenenreus een paar zaalschoenen voor de cursus.
Van Kirsten hoorde ik dat Olivia naar me had gevraagd in de morgen en dat ze dacht dat ik net als de vorige keer op de bank sliep. Dat is toch heel lief.