Dagje Liezen

Vanmorgen om half 9 wakker en alle ochtend dingen gedaan. Dan wachten tot Jan klaar was en op weg naar Liezen. Waar ik al bang voor was gebeurde ook te laat net na 11 bij het röntgeninstituut. Ik kon wel een afspraak maken voor Jan en die mag de 30e. Maar ik moest wachten tot 14 uur. We hadden de auto bij de Eli gezet en waren gaan lopen naar de Hauptplatz. Dan vandaar maar even naar de Carla en ondertussen steeds proberen te bellen met de huisarts want Jan moet bloedprikken en de uitslag moet er voor de 30e zijn. Uiteindelijk lukte dat ook . Ik had bij de Carla een tas vol met Duplo voor 5 Euro. We besloten te gaan lopen naar de ÖMTC wat een aardige tippel was. Het was nog steeds erg koud , het was vannacht min 13 en nu vroor het ook nog. Maar vooral de wind die het koud maakte. Laten we nou net voor de ÖMTC dicht ging binnen zijn. Dan vandaar terug gaan wandelen en naar de Müller daar hadden ze ook wat ik nodig had en dan langs de McD. Om een hamburger te halen. Dan naar de auto in de Eli gelopen en daar onze hamburger opgegeten. We hadden nog tijd om naar de Lidl te gaan en dan heeft Jan mij met de auto afgezet bij het instituut. Dat duurde een uur en dan snel naar huis gereden. Thuisgekomen stonden Ingrid en de kinderen voor de deur en wilden net in de auto stappen. Ze hadden iets nodig en Jannick had het al gegeven. Gelijk Theresa gevraagd hoe het blokfluiten in de kerk met school was gegaan. Ze straalde helemaal. Ondertussen was Sabrina uit haar autostoel geklauterd en bleef maar roepen Oma Oma Omaaaaaaaaaaaa. Haar laten zien dat ik een boodschappenmandje met pakjes erin had gekocht bij de Lidl. Bij de Lidl 5 Euro ongeveer hetzelfde had ik gekocht bij de speelgoedwinkel voor 15 Euro. Ze gaan de kerstdagen niet naar Oma in Oberwölz want Angelina heeft Corona. Ze komen daarom 2e kerstdag al om 9 uur . Tot grote vreugde van Opa en Oma. We hadden het zo koud want ondertussen was het alweer minus 9 graden. Snel aan een warme kop koffie. We houden het voor vandaag voor gezien.
Op de valreep mijn huisje open gemaakt en een tube met bodycream van Ritual of Sakura.

Ook blij net als oma dat ik de kinderen ook zie.