Lange reis

Spanje, Vilanova i la Geltrú

Om 6 uur liep de wekker af en om 7 uur reisden we af. Het was wat mistig maar werd snel mooi maar voorbij Barcelona dikke mist tot in Frankrijk . Het werd super mooi en warm en de reis vlotte goed. Tot we bij Cannes ongeveer waren daar was al veel eerder een ongeluk gebeurd en dat duurde uren alles stond vast 3 rijbanen vol. De vrachtwagens stonden al massaal langs de kant van de weg waarschijnlijk door hun rijtijden. Toen we ergens bij Nice waar het gebeurd was kwamen bleek ook de andere kant op 3 rijbanen dik te staan. er was een gigantisch stuk van een tussen muur gebroken en dat waren ze allemaal nog aan het opruimen hoger aan de andere kant van de muur stond het daarom ook allemaal geblokkeerd. Maar de weg was schitterend de .... del fiori of wel bloemenweg geloof ik. Bij al die plaatsen langs de kust kijk je naar beneden elke inham over zee en de dorpen of steden. Zo apart al die terrassenbouw tegen de bergen. We hebben genoten. Nog meer dat we ook door Monaco reden en onderweg zulke mooie panorama uitzichten gehad. We waren allen nog nooit in Monaco geweest dus datwas super leuk. Ik had me niet gerealiseerd dat de route door Monaco ging. Ook nog San Remo van bovenaf gezien. Ik had iets geboekt bij Savona in Italie nog voor Genua. Niet wetende dat we omhoog de bergen in zouden gaan. Was dus ook nog 3 kwartier voor we er waren. Maaren erg leuke dorpjes enz. We hebben geboekt bij la Civetta Bianca in Urbe. We zitten in een soort appartement en we hebben daar een kamer , een badkamer en we mochten ook in de keuken de koelkast gebruiken maar dat is niet nodig. We waren dus pas om 19 uur daar dus dat was een lange reis van 12 uur. We hebben de bagage uitgeladen en zijn naar de pizzeria gegaan. Dan terug en jan is nog gaan douchen en ik ga met Theresa wel morgenvroeg. We ontbijten hier om 7 uur. Ze hebben maar 3 kamers hier. Met zijn drieen met ontbijt voor 57 Euro.Nog even met Ingrid gebeld thuis is het 4 graden en dan sta je om half 8 in de avond met haar in korte broek en shirtje buiten te bellen. Theresa rolde om in bed en sliep en Jan ook. Ik heb nog helemaal geen slaap dus even snel dit erop zetten want ik heb geen omvormer en mijn stekker past niet in de stopcontacten die ze hier hebben.