de dagen vliegen voorbij.

Dinsdag
Vanmorgen op tijd eruit en nadat ik klaar was heeft Jan mij naar Aich gebracht. Hij had eerst al Theresa weg gebracht. Christine is op Reha in de buurt van Innsbruck maar Thomas wilde dat ik kwam. Ik was eigenlijk snel klaar maar hij vroeg of ik de bedden beneden wilde afhalen en opmaken. Dat dan ook gedaan en Jan gebeld.
Naar huis . Theresa kwam thuis en die kwam bij ons middageten. Meli was eerder thuis dan ze had . Ze had gezegd 15 uur maar was er tussen de middag al. Dus Theresa vertrok na het eten naar Meli. Ik heb de was gedaan en alles wat zo voorbij kwam. Een rustige dag.

Woensdag
Vanmorgen wakker van de wekker van Jan. Die ging Theresa wegbrengen. Tja dat is dan waarschijnlijk na de zomer afgelopen. Dan gaat ze naar het gymnasium of de NMS.
Middageten wordt helemaal niets want we moeten om 2 uur met Theresa in Liezen zijn. Ze moet naar de ortho. Dan ga ik gelijk mijn röntgenfoto maken. Ik knap maar niet op .
Ik had kaassoep gemaakt en een sauzijsenbroodje. Dus toen Jan met Theresa thuis kwam konden we gelijk eten en dan gelijk op weg naar liezen. Eerst Theresa naar de Ortho gebracht en daar bleef Jan in de auto wachten . Ik ben vandaar naar het röntgeninstituut gelopen was vrij snel aan de beurt en dan terug gaan lopen. Ik zag Theresa in de auto bij Jan stappen dus dat was goed gepland want ik was er gelijk na. Nog even snel wat inkopen bij de Lidl en dan terug naar huis en in Gröbming nog snel wat bij de Spar gehaald. Het was klokslag 4 dat we weer thuis waren. Theresa ging gelijk bij Meli huiswerk maken.
Zo was de dag bijna alweer voorbij.