3. Skitag Theresa

Oostenrijk, Stoderzinken

Mittwoch 27.Jänner
Theresa heeft als een prinsesje bij ons geslapen, beetje vroeg wakker 6 uur. Even samen plasje doen en er weer snel in . Mocht ze Disney tv kijken en om 7 allemaal eruit. Vandaag ben ik alleen met haar mee gegaan naar haar 3e Skitag.
Gaat beter met de lessen omdat de groep kleiner geworden is, weer wat kinderen naar de volgende groep.
Alle dagen is er een klein kind denk ook niet ouder dan 3 die vandaag al moord en doodslag schreeuwde toen ze de bus in moest (ik denk dat het een zij is met de naam Sina) moeders ging ook mee met de bus maar de ski juf mocht het opknappen. Dan de hele les janken en huilen en niets willen waardoor toch steeds bijna 1 persoon daar mee bezig is. Waar is moeders nou die is lekker gaan skien. Ik vind dat het niet kan want de kleine kinderen die echt aandacht nodig hebben om wat te leren lijden daar onder. Er is er nog zo een wel een stuk ouder maar die gaat halverwege de les eruit want haar vader is daar ook. Begrijp die ouders niet en dat de skischool daar niets tegen doet allemaal voor een hele week skiles voor 45 euro per kind.
Theresa voelde zich vandaag een stuk beter , minder gehoest en geen verhoging meer gehad bij ons na gisteravond nog wel. Ze was fris en fruitig. Ik ben helemaal stolz op haar want ze ging vandaag zelfs al alleen met de sleeplift . Het skien in ploeg wil nog niet zo maar gaat wel steeds vaker goed.
Het weer was redelijk , weer niet zonnig maar droog .
En ik heb mezelf een schouderklopje gegeven want toch maar elke keer naar boven en naar benden met de ski bus.

Ingrid was tegen kwart voor 2 thuis en had een cadeautje meegenomen voor Theresa nou helemaal verdiend vind ik. Had nog eten voor haar bewaard want wij hadden ondertussen al gegeten. Ze had heerlijk en goed geslapen nou wij ook.
Theresa draagt tegenwoordig ook geen luier meer daardoor moeten we er wel eens uit voor haar maar ik slaap zo weer in als het in het begin van de nacht is. Maar ze slaapt nu meestal gewoon door want als ik naar bed ga wordt ze wakker en laat ik haar gelijk op de toilet. Dan slaapt ze gewoon weer in en heb je meestal de hele nacht geen probleem.
Morgen een intensieve dag eerst ga ik weer met haar naar de 4.Skitag en daarna gaan Jan en ik naar Wenen. Ja eindelijk een nieuw paspoort voor Jan hoop ik. We slapen in een hotel en komen vrijdag weer terug.

Dat had onze jongste vroeger ook. Hij was ook 3 dat hij voor het eerst skiles kreeg maar dan hebben ze nog iets te weinig kracht in de beentjes om de ploeg te kunnen zetten. Dat moet echt even wennen.