Disney 1

Frankrijk, Disneyland Resort Paris

Dienstag 24.März
Om 7 uur ging de wekker , eerst lekker douchen dan met zijn allen ontbijten. Het zijn eenvoudige ontbijtjes maar dik tevreden . En niet zoals we in de Parijse hotels kregen 1 croissantje met een bak koffie en een pakje jam en dat was all. We konden eten en drinken zo veel als we wilden , er was verschillend brood, muesli, yoghurt , koffie thee chocomelk jus enz.
We reden tegen 9 uur weg en waren even na 12 uur in Parijs. Jannick en Ingrid gingen samen op stap naar het centrum en wij met Theresa hier in de buitenwijk rondstappen. We wilden eigenlijk wat gaan eten maar waren te laat voor het middaguur en dan gaan ze pas weer om kwart voor 7 open. We vonden een broodjeszaak en hebben heerlijke belegde baquettes gegeten.Theresa een lekker appelcroissant. We kwamen er achter dat er een Duits vliegtuig hier in Frankrijk in de
Alpen is neergestort. Niet leuk en erg voor de betrokkenen. Elke zender hier komt het op .Straks willen we bij een oosters restaurant gaan kijken, ze hebben er Thais, Chinees en Vietnamees.
Voor vanavond al wat te knabbelen en lekker bier gekocht , ik een grote fles belgische Kriek en Jan heeft Duits bier genomen. Het is tenslotte vakantie en wij passen op dus we kunnen niet hier ergens wat gaan drinken.
Het was in de middag gaan hozen en echt koud, we zijn terug naar onze hotel kamer gegaan en wilden later kijken of het restaurant al open was. Toen kwamen we net Ingrid en Jannick tegen die Theresa hebben meegenomen tot wij klaar waren met eten. Het heeft ons gesmaakt , we hadden een soort loempiaatjes vooraf met heel veel vlees erin dan een gerecht met eend en als toetje ijs dan snel terug en Theresa opgehaald die al helemaal bedklaar was. Ze kreeg een flesje warme melk van mij en toen die op was gaf ze hem aan mij draaide zich om en sliep. Toen ik haar zo zag liggen voelde ik me gelukkig en rijk, totaal ontroerd en kon mijn gevoelens nauwelijks de baas. Het is een riant bed voor Jan en mij dus je zou verwachten met zijn drietjes ruimte zat. Niet met Theresa die aan het hoofdeinde dwars gaat liggen en ons beide er uit werkt, maar goed ik heb me goed vast gehouden aan de rand en zij sliep tot 7.10 een nette tijd. Ik werd wakker van 2 handjes die over mijn gezicht wreven en daarbij hoorde ik Oma?? Mijn ogen open en zie dan het lachende gezichtje van Theresa. Beter wakker worden kan je niet.We hadden in de avond nog wat gedronken en wat tv maar ik sliep al snel na Theresa.