Diane en Jordy zijn er

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag
Een rustige dag en alweer snikheet. Jan moet `s ochtends werken en vanmiddag was hij vrij. Met Diane en Jordy wat inkopen in Gröbming gedaan. Al heel veel auto`s gezien van de Ennstal classic die deze week is.
We zijn nog even gaan kijken op de Sölkpass met Diane en Jordy. Dan lekker gegeten met een lekker glas Italiaanse wijn erbij dan weer naar buiten en tot half 11 buiten gezeten. Vanavond is de Föhn opgekomen maar het bleef warm. Ik ben altijd erg onrustig als er Föhn is en heb dan ook hoofdpijn. Dacht eerst dat het door gisteren kwam en ik had nogal slecht geslapen.
Jannick belde dat hij bij Mcd weg was gegaan omdat hij anders iemand daar wat zou aan doen. Dus die was ook bijtijds thuis, met zijn allen een biertje op het balkon gedronken. Morgen gaat hij weer met zijn baas praten dat het zo niet kan door gaan. Hij had dus nog steeds geen geld op zijn rekening en heeft vandaag de afgelopen maand betaald gekregen maar hij mist nog steeds geld van de vorige maand. Ook dan nog de problemen met deze vent, een Kroaat die niet werkt alleen het personeel sart en treitert, zal de aard van het beestje wel zijn maar Jannick weigert om zo te werken. Maar Jannick is in een maand tijd de 3e die weg is gegaan om dezelfde reden.