De week is weer begonnen

Oostenrijk, Mitterberg-Sankt Martin

Mooie tijd wakker , een beetje ontbijt tv en eruit. Ik voel me vanmorgen niet lekker .
Het weer is om te huilen dus daar word ik ook niet blij van. Ik blijf de hele morgen niet lekker. Ingrid kwam een bakkie doen met Sabrina. Maar daarna toch maar met mijn huiswerk verder. De servieskast schoongemaakt en alle glasplaatjes in een sopje. Dan de vloer leeg gemaakt in de keuken en dan de vloer gedaan. Het kleed op de bodem gelegd en met stoom gereinigd en Jan met een rubber bezem de haren er af gehaald. Dan ook maar even de gang hal slaapkamer en huiskamerbodem gedaan maar dat alleen wat vrij ligt. Dan de trap even goed gezogen want Jan is een luie stofzuiger en doet geen randjes en hoekjes . Hem nu laten zien dat als hij zuigt het goed moet anders hoeft hij het niet meer te doen. Ik heb erg last van mijn allergien en het moet gewoon schoon zijn. Tussendoor middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan alles op zijn plaats en opgeruimd. In de middag kwam zo waar wat zon en zijn we een wandeling gaan maken. Een mooie vlinderstruik gekocht blijft op mijn balkon en als de tuin klaar is kan hij de tuin in. Ik had geen fut en ben nog niet de oude. Toch ons rondje afgemaakt.Ingrid was met de kinderen naar Liezen. Theresa heeft paasvakantie. Ze had nog gevraagd of ik mee wilde maar we gaan morgen zelf naar Liezen. Jannick kwam thuis even samen koffie gedronken tot Ingrid thuis kwam- Zo gaat de dag ook voorbij.