3e dag

Slovenië, Catez ob Savi

Vanmorgen vroeg wakker even naar de toilet en snel terug en weer in slaap gevallen. Pas om half 8 werd Sabrina wakker en Theresa was ook wakker dus opgestaan en ontbijt maken en buiten dekken. Ontbeten met elkaar een gezellig begin van de dag. Allemaal goed geslapen komt denk ik ook dat het niet meer zo heet was bij het inslapen en het zelfs in de vroege ochtenduren koel was. Theresa wilde graag naar het binnenbad dus dat zouden we na het middageten doen. Ik vroeg Jan de tas met afval even te legen .Komt hij terug heeft hij 2 tassen bij zich. Ik vraag nog wat heb je dan weggegooid nou afval. Nou daar zat dus de reserveonderdelen en de afsluitclips van het waterspel van Sabrina in. Dat heeft hij dus gewoon weggegooid en dan blijft hij volhouden nee hoor het was afval. Ja die ene tas maar niet die andere. Ik baal als een stekker en was woest. Het is best heel duur en nu kan het niet meer als een koffer met alles erin dicht. Hij heeft het zelf in de tas gepakt want hij was dus al weer eigenwijs met inpakken. Het zat nog in de originele doos en nee het moets eruit en in 2 tassen. Dan had ik al onderdelen in mijn bed gevonden omdat hij het schijnbaar had geleegd op mijn bed. Maar hij had het al in de auto gepakt. Wat moet je nou met zo´n man- Theresa vraagt wat Oma en ik zeg haar dat gaat je niet aan. Vraagt jan wat gaat niet en ik dat zei ik niet en hij ja wel. Dus ik vraag aan Theresa wat zei ik tegen jou en zij zegt dat het mij niet aan ging, Vraagt hij aan haar wat gaat dan niet. Dan hebben we het maar opgegeven.
In de morgen waren ze aan het spelen en zijn we aan de wandel gegaan. Het grote tentenkamp achter is niet meer en ik geloof het grote Polenkamp wat er aan de hotelkant was ook niet meer. Er zijn duidelijk aanbieders verdwenen. Het nieuwe deel daar wordt nog steeds bijgebouwd, daar zijn het vooral zeer luxe kampeerverblijven. Met bijbehorende prijskaartjes. De omkleedruimten in het binnenbad zijn ook opgeknapt inclusief de douches.
Middageten heb ik friet in een pan gebakken , boontjes erbij en van die grote vleesschijven die ze hier hebben. In een pakje zitten er 3 maar ik had aan Theresa gevraagd of ze een hele wilde maar nee een halve was goed dus de andere halve voor Sabrina. Voor mij was die schijf eigenlijk ook wel veel.
Na het eten gaan inpakken voor het zwembad en dan omkleden. Naar het binnenbad waar het eigenlijk erg rustig was. Sabrina keek haar ogen uit en wil nergens hulp bij dus ze gaat regelmatig koppie onder. Ze heeft alleen vleugeltjes om.
. De kinderen genieten met volle teugen. Dan waren we naar het golfslagbad Daar zijn in een apart bassin glijbanen en Theresa kan zelf maar Sabrina wilde ook. Dus Opa mee naar boven gelopen en Theresa samen met Sabrina naar beneden en ik Sabrina vangen. Maar Sabrina wilde meer en alleen. Dus Opa weer mee naar boven en daar ging Sabrina en ik vangen. Het gaat heel hard en ze moest zo lachen toen ze naar beneden kwam.Sabrina bleef lachen en woei woei roepen. Dus ze is een paar keer alleen naar beneden gekomen. Dan kan ik geen foto maken als ze komt want dan kan ik niet vangen. Theresa gaat haar gang ook op de andere glijbanen. Dan wij nog naar het buiten bad daar en dan kon Theresa met de hoge glijbaan die daar naar beneden komt. Na een paar uur waren wij het wel zat en morgen weer een zwemdag. We gaan dan gelijk in daar onder de douche en haren wassen. Komen we buiten zeg ik nog oei er hangt daar een bui. Die hing niet lang want tegelijkertijd begon het flink te regenen. Het was nog steeds een 27 graden maar we waren wel doorweekt. Dus in de tent hebben de kinderen hun pyamaas aangedaan en Oma een joggingbroek en een shirtje. Na een half uur was de bui over en werd het weer zonnig. Nog buiten gezeten en gespeeld en ook buiten avondeten. Omhalf 8 naar binnen en nog even wat spelen. Dan ging Sabrina naar bed en Theresa mocht nog een filmpje kijken.

Heerlijk hoe de meiden zo aan het genieten zijn