De week is weer begonnen.

Vanmorgen voor de wekker wakker , blijven liggen tot de wekker ging. Opgestaan en alle ochtenddingen gedaan. Jan moest er ook uit dus die ook eruit gestuurd.
Dan een kop koffie en een halfuurtje wachten tot we weg konden gaan. Bij de bank alles gelukt en tevreden terug gewandeld. Het is vandaag opnieuw zwaar bewolkt maar het was een warme drukkende dag.
We zaten op ons gemak aan de koffie kwam Jannick alweer en zeuren en schelden en dingen vragen waar we geen antwoord op hebben of willen geven.
Hij wil nu toch geen hoogslaper voor Sabrina , de traptreden vindt hij te ver uit elkaar (treden van 25 cm en 40 cm breed Het moeten er zeker om de 16 cm zijn dat haal je niet achter het bed en zelfs niet zijdelings langs het bed. We wachten nu tot ze allen naar hun werk zijn. Dan halen we het beddeel er van af en zetten we er onder tussen . Het bureau halen we weg Dan is het opgelost. Jammer voor Sabrina die zich erg verheugd heeft . Ze had ook al een print uitgezocht in eenhoornstijl.
Wij gaan door met ons leven maar hij hoeft niets meer te vragen.
Ondertussen had Ingrid gebeld of wij in het weekend van 1 juli de kinderen willen hebben. Jannick en Meli zijn het hele weekend naar de F1 op Spielberg. Wij zijn dan toch al met Theresa naar de Nederlandse school. Haar laatste schooldag. Wij vinden het goed.
Morgen zeer vroeg op want Jan moet om 8 uur in de Dopplerklinik zijn. Dan kunnen we tussen door naar de Ikea om de kastjes te kopen. Ik hoop dat het gaat want we hebben dan om half 12 de tweede afspraak. Anders dan daarna de kastjes halen. Maar ik heb weinig zin om van 8 tot 12 in het ziekenhuis te zijn.
Om 18 uur waren Jannick en Meli vertrokken en hebben Jan en ik het bed omgebouwd. Ziet er prima uit alleen veel minder ruimte om te spelen als bij een hoogbed. We waren tot half 11 bezig wel tussendoor wat gegeten en een koffie gedronken. Er moeten nog wat kleine dingen zoals lades in de grote kast maken en een deurtje vastzetten en een blad op een kastje. Maar slapen kan ze.
Nog een half uurtje tv en dan erin.