Van alles en nog wat dag

Op tijd wakker om in bed F1 te kijken. Het wordt bijna eentonig want Max won weer en Perez liet zich weer op de finisch pakken. Dan opgestaan. Bedden afgehaald en de wassen gedaan. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. In de middag lekker gewerkt aan de site nu aan 2010. Dan liet het internet ons weer in de steek. Tegen 6 had ik toch weer internet. Ik wacht nu op Theresa die elk moment kan komen.
Uiteindelijk om kwart over 6 was ze er. Ze heeft een poos bij ons gezeten en is toen naar bed gegaan. Meli kwam thuis van haar JRK groepdie ze leidt. Voor ons zat het er op.

Maandag 21 november
Wakker voor de wekker van 6 en opgestaan. Douchen en dan Jan wakker gemaakt. Om 7 uur Theresa beneden opgepikt en dan op weg naar Stainach om Theresa af te zetten en dan doorgereden naar Liezen. We waren ruim op tijd en gelijk kwam er een meisje die zei zijn jullie de afspraak van 10 voor 8 en ik zei nee 8 uur. Dan zei ze loop maar door en stonden we binnen 10 minuten weer buiten. Na zeer vriendelijk geholpen te zijn.
Nog even wat snoep bij de Action voor de pinata voor Sabrina gekocht, Als ze morgen met Papa van de Reha komt gaan we haar verjaardag al vast vieren. Theresa gaat dan niet naar de naschoolse opvang maar komt naar huis. Dan kunnen we allen samen vieren. We zien anders geen kans om een moment te vinden. Meli had de auto nodig om boodschappen te doen.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Nog wat voor vanavond bewaard. Jan ging Theresa van de bus halen dat was om half 3 en dan heeft ze alleen tijd om haar dwarsfluit te pakken en de schoolspullen neer te zetten. Jan haar afgezet en daar op haar blijven wachten. Meli was de verjaardagstaart voor Sabrina aan het maken (een bananentaart) Dan heeft Theresa thuis de noedelsoep mee naar beneden genomen. Verder niet heel veel gedaan . Soms heb ik mijn rust ook echt wel nodig.