Minireitkids

Brrrrrrrrr wennen aan de kou en maximaal 14 graden regen en heel veel mist niet lekker. Ingrid was kleine muffins aan het maken voor Theresa om moren te tracteren in de Kindergarten. Ik heb grote pan bami gemaakz zodat we met zijn allen konden eten. Tijdens het opruimen na het eten besloot ik mijn vinger langs een scherp mes te halen en ondanks dat het een klein wondje was bloedde ik als een rund.
Gelijk daarna gingen we naar Pruggern naar de Reitschule Resch waar Theresa haar Schnuperkurse had. Ze zijn in een groepje van 6 en 2 begeleidsters. Ze doen spelletjes in de Reithal en ze leren dingen over paarden. Ze gingen buiten het paard borstelen en binnen mocht er steeds 1 rijden en de ander het paard voeren terwijl de andere 4 spelletjes deden. Ik vond het erg leuk en Opa ook. Theresa vindt ales leuk wat paarden en kinderen aan gaat. Maar Mama heeft het er niet op- Ze heeft Theresa dan ook niet voor de cursus aangemeld , ik heb geprobeerd haar over te halen. Het is een cursus van 5 lessen met een Jause erbij 1 1/2 uur. De cursus is nu vol en ze kan op de lijst voor een volgende cursus als er weer 6 kinderen zijn.
Theresa moest met ons mee naar huis want Ingrid had geboortevoorbereiding. Dat vond Theresa niet leuk want ze wilde ook met Mama mee. Gelukkig was het al snel goed want ze mocht zien hoe groot haar cadeau is voor morgen. Ze heeft het bekeken maar heeft geen idee wat het is. Eind van de middag kwam Papa thuis en die at het restant van de bami op en toen Mama terug kwam naar beneden en was de rust bij ons weergekeerd.

Van harte gefeliciteerd met Theresa ook voor Jannick en Ingrid en Jan. Een fijne dag gewenst.