Erg warm

Als je wakker wordt en het is 22 graden dan weet je dat het heet wordt.
Theresa had lekker geslapen en mocht met Oma douchen en Opa maakte haar boterham. Mama kwam in de vroege morgen zeggen dat ze weg ging naar Leoben.
Theresa heeft de hele morgen super lief gespeeld. Knippen kleuren enz. Middageten deed ze ook naar behoren . In de middag kwamen de donkere wolken en de onweersbuien. Oma na het eten slapen en ik werd wakker omdat ik en pakje kreeg van Theresa. Mijn bestelde dingen bij de online apotheek. In totaal een 40 Euro goedkoper. Dat loont en snel bezorgd.
Ingrid kwam thuis en liet Sabrina bij mij op het bed en ze viel lekker in slaap. Dus toen Ingrid terug kwam kon ze nog even zitten.
De uitslagen van de Gentesten waren binnen en Sabrina heeft geen Gendefect . Dat is goed nieuws maar brengt verder ook niets.
Aanstaande weekend gaat het buiten project toch verder want de Baggerfahrer had een klus maar is verzet dus komt hij toch. De stenen worden gebracht , Lettmaier komt de brug versterken (kosten 400 Euro maar kunnen ze nu delen met de buurman)en de Baggerfahrer gaat ook de stenen van de buurman doen. Er komt eindelijk schot in. Het worden stenen ergens in Aigen geloof ik. De stenen van de groeve van onze buurman Maier hebben magnesium in de steen en dan komt het voor dat ze kapot gaan. Dat zouden deze niet hebben. Spannend hoe het uiteindelijk allemaal eruit gaat zien.

Ben ook benieuwd. Hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's.