En dan sta je daar voor niks-

Vanmorgen het trappenhuis gedaan, Jan stofzuigen en ik dweilen. Zo ook onze woning. Een was bij Jannick gedaan en zo was het alweer tijd om middag te eten. Frietjes en braadworst. Dan op weg naarLiezen. Staan daar om half 2 voor de deur is het dicht gesloten op dinsdagmiddag behalve voor afspraken. Jannick had speciaal gisteren gebeld , dus Jannick gebeld en die heeft geprobeerd iemand te bereiken maar niks dus . Morgen kunnen we niet want dan is Theresa veel later uit school en heeft in de middag Engelse les. Donderdag gaat niet want precies zo en heeft Theresa blokfluitles. Dus nu gaat Jannick morgen met haar. Nog even naar de Lidl en voor Sabrina nog een Tankini meegenomen van Peppa. Daar loopt ze nu mee aan en mag niet uit. Dat kan ze nu ook zeggen Peppa en ook Gabi (haar therapeute).We oefenen nu met Me-li dan zegt ze me en dan li en dan wordt het samen hahn. Ze is dol op de vliegenmeppers en dan gaat ze met Jan schermen. Vanmorgen ging ze apetrots de deur uit voor haar wandeldag. Theresa had ook wandeldag en ze bleken hetzelfde te lopen. Dus ze hadden elkaar gezien.
Het wordt bijna vervelend zo heet als het is , we zitten midden in een hitte golf al dagenlang.
Jannick is laat vandaag hij is aan het werk in Sankt Martin am Tennengebirge en ze werken altijd tot laat aan de weg en hij moet als laatste dan nog vegen.
Dus dan breng ik straks de kinderen naar bed.

Sabrina, wat staat deze kleding en tankini jou leuk, je wordt zo al een echt dametje, en wat doe je je goed je best met praten, veel liefs en een dikke zoen uit Holland, ook voor je zus Theresa