Je hebt geld voor je geboren bent

Nederland, Leiden

Een nieuw jaar,van Oma Bep heb je alvast 3 gulden nieuwjaarsgeld gekregen. Alle kleinkinderen kregen 3 gulden. Ik zei dat ik het niet eerlijk vond want je had tenslotte heel erg je best gedaan om erbij te kunnen en je was indirect aanwezig. Dus voor je geboorte bezit je al geld. Volgens Opa Molenaar wordt je morgen geboren, dat is de dag dat zijn moeder jouw overgrootmoeder jarig was. Hij heeft altijd gezegd 2 januari. We gaan het zien of hij gelijk gaat krijgen. Opa zei als hij vroeger nieuwjaarsgeld kreeg kon hij het gelijk uitgeven aan een cadeautje voor zijn moeder. Maar ja alle dagen hebben voor en nadelen. Ik ben 8 december jarig en dat is altijd gelijk na sinterklaas. Malcolm 19 december en dat is weer voor de kesrt. Kirsten is gelijk met Muriel jarig. Randy in dezelfde week als zijn Oma en zijn tante. Zo hebben we allemaal wat.

2 Januari
Ook Opa heb jij gefopt.

3 Januari
Weer trouw op controle gegaan. wel weer de hele nacht weeen gehad. Eerst naar de dietiste 80,7 kg. Daarna naar dr.Favier en volgens hem ben ik nog niet inleidbaar. Alles zit potdicht en muurvast. Ziet er niet naar uit dat je van plan bent te komen. Moet wel maandag weer terug.
Ik heb een schellekoord gekocht om te borduren, ik heb toch nog tijd zat.

5 Januari
De weeen blijven komen, maar jij blijft heerlijk zitten. Hele avonden en nachten zorg je dat ik jouw niet vergeet. Ik borduur ijverig aan mijn schellekoord.

7 Januari
Weer op controle geweest., alles goed. Bloeddruk 110-75. Maar groot nieuws of je wil of niet morgen wordt ik ingeleid. Ik heb nu 2 cm ontsluiting. Morgen houd ik je misschien in mijn armen. Kan ik je knuffelen, weet ik wie en wat je bent.