Een dag met kinderen nooit saai.

Vanmorgen werd ik wakker van Jan. Het was kwart voor 7 of zo iets. Hij had Theresa beloofd mee te lopen. Ik heb mij nog even omgedraaid en dan om half 8 ontbijt gemaakt. Heerlijk luxe met een heerlijk broodje en daar gerookte zalm op.. In bed bij de tv opgegeten en ik werd belaagd door de katten die bij de reuk en het zien van de zalm gek werden. Dan later een kop koffie gemaakt en ook in bed opgedronken. Jan was laat terug en zei er waren geen kinderen bij de kerk dus heb ik haar maar helemaal gebracht, Meli was met Sabrina aan de wandel gegaan naar de Kiga.
Dat doet mij denken aan gisteravond, ze waren niet meegereden maar met zijn drieen gaan lopen. Na het bezoek aan de school waren ze wat te eten gaan halen bij het restaurant in de MEZ. Ik was naar beneden gelopen omdat ik de babyfoon aan had en ik dacht dat ik ze thuis had horen komen. Normaal belt Jannick dan maar nu niet. Dus vond ik hen heerlijk bezig met het verorberen van de meest heerlijke dingen. Dus goede nacht gewenst en weer snel naar boven want ik was de Bergretter aan het kijken. Daarna ben ik mijn bed ingegaan en sliep vrij snel.
Dus ja ik ben uitgerust aan de nieuwe dag begonnen. Het is donker somber nat en mistig.
Theresa was vroeg uit en Jan haar tegemoed gelopen en later heeft hij Sabrina opgehaald. Meli was komen vragen of hij dat wilde doen dan kon ze eerder weg. Dat kreeg Jan te horen Opa waarom ben jij hier Meli zou mij halen. Theresa komt thuis waar is Meli?. Dan hebben we met elkaar gegeten. Ik had nog een keer spinaziebroodjes gemaakt en dan niet uit de oven maar magnetron dan blijft het brood zacht want dat kan Theresa kan niet eten. Ik had mandarijn koek kwark als toetje. Dan ging Theresa haar huiswerk doen en dwarsfluiten. Dan samen aan haar Nederlandse huiswerk begonnen en ook veel met haar gepraat. Dan kwam Meli veel eerder terug , de cursus was niet doorgegaan wegens gebrek aan belangstelling. Dus koffie gedronken en gepraat en Jannick kwam pas laat uit zijn werk bijna 6 uur. Theresa had Jan tegen half 6 naar de taekwondo gebracht en om half 7 is hij haar gaan halen.
Dan voor ons avond maar niet te laat naar bed want morgen vroeg dag.