Een rare dag

Vanmorgen om 8 uur kwam Jannick binnen en vroeg of hij Sabrina kon brengen als hij Theresa naar de Kulturhalle brengt. Theresa had vorige week de hele week samen met Sabrina iets in Stein an der Enns van de vakantieweken. Nu mag Sabrina niet want het is vanaf 8 jaar en georganiseerd door de evangelische kerk. Dit is ook weer de hele week in de morgen. Het is wel jammer want nu kunnen we niets met de kinderen doen. Dan eind van de morgen weer even Sabrina want dan ging Jannick Theresa weer ophalen. Ze fietsen het beide. Dat mag nu want ze heeft haar verkeersdiploma met de fiets . Jannick had mij gevraagd of ik wist wanneer Theresa naar de ortho moest. Maar nee dat wist ik niet. Ik zei hem volgens mij op een ochtend want ik dacht nog hu maar bedacht mij toen dat ze vakantie had. Volgens Ingrid morgenmiddag. Je kon niet bellen maar Jannick een email gestuurd. Blijkt dat hij een verkeerd telefoonnummer had (was van de zoon van de ortho die ook ergens tandarts is) Ik had dus gelijk op een ochtend en ja dat had ze dus gemist maar geen probleem ze mag volgende week maandag. Later bedacht ik mij dat wij wel naar de ortho met haar waren maar dat we haar thuis hebben afgeleverd met afsprakenkaartje.
Nadat Jannick terug was het eten opgewarmd van gisteren en met Jan gegeten. De restanten fruit geschild of schoongemaakt (meloen, appel en perzik) Kan ik weer smoothy maken en ik heb nog bessen in de vriezer.
Jannick had allerlei hebbedingen bij Temu besteld. spotgoedkoop en het zag er goed uit. Dus ik ook maar eens kijken en zie heel wat handige dingen besteld en gratis bezorging. Jannick dacht laat ik eens mango proberen bij zijn agamen, Ze werden helemaal gek en een had Jannick in zijn vinger gebeten. Ze hebben geen tanden maar Jannick zei ik hoef het niet eens klein te snijden ze happen het zo van de mango af en daar was Jannick niet op bedacht.Als ze heel groot zijn dan kan je ze los laten lopen maar om ze niet kwijt te raken en ze makkelijk terug te vinden moet je een ballon aan een touwtje om hun buik binden. Ze zijn nu al het dubbele van toen Jannick ze had gekocht. Ze reageren op stemmen en Jannick zag vanmorgen dat er eentje aan het vervellen was en hij zag dat een vel bij de neus los zat. Dan haalt hij het weg met een pincet en zijn ze ook blij. Het kan de neusgaten verstoppen en dan krijgen ze geen lucht. Meli was vanmorgen proef werken in Hallein. Ze is met Jannick meegegaan omdat ze ook de planten moeten halen. Het heeft vanmorgen steeds flink geregend maar in de middag prachtig weer. De kinderen hebben bij mij der rest van de dag doorgebracht. Net avondeten gedaan en Theresa vroeg of ze bij ons mag slapen. Ik heb haar gezegd dat ik het nu veel te warm vind.
De week is al weer een dag armer.