Een onrustige drukke dag

Fotos van gisteren met Jannick, Meli en Sabrina bovenop de Stoderzinken.

Vanmorgen rondom 8 wakker en ik wilde wat tv kijken toen ik een smsje kreeg van Jannick of hij boven kon ontbijten. Dat kon uiteraard en dus weer met zijn allen maar zonder Meli die werkt.
Niederösterreich und Oberöstereich zijn opniuew door het noodweer getroffen, veel hagel en groot, veel regen en onweer.
Het is bij ons nu zwaar bewolkt , geen wind en droog. Het is onbestendig. Theresa wil zo graag een keer met de tent in de tuin maar het weer is tot nu toe veel te onbestendig en te risicovol. We hebben nog een paar weken dus misschien lukt het nog.
Ik heb vanmorgen weer mijn praattherapie maar een beetje later om 11 uur. Dan moet vanmiddag Jannick naar de arts. Dan zijn de meiden bij ons . Morgen gaan ze na het ontbijt weer. Maar Jannick heeft afgesproken dat hij belt als ze klaar zijn. Dus dan geen haast. Ze kunnen blijven liggen als ze dat willen en gewoon normaal alle tijd om te ontbijten en aan te kleden.
Ik naar mijn gesprek en daarna weer terug wandelen terwijl het regende 28 graden was en de zon scheen.
Ondertussen boven de 30 maar raar onstabiel weer. Middageten gemaakt , ik had nog Schnitzel haasjes voor de kinderen, grilkarbonade voor Jannick en Jan. Frietjes erbij gebakken en een schaal kersen. Daarmee moet het vandaag maar. Na het middageten moest Jannick naar Liezen en hij was zeer gespannen en er viel even niet met hem over wat dan ook te praten. Misschien gaat het vanmiddag beter na zijn afspraak bij de arts. Theresa is in het trappenhuis met haar playmobiel aan het spelen en Sabrina hangt wat rond en kijkt af en toe wat tv. Opa is aan het stofzuigen en ik even zitten.
De kinderenm waren lief aan het spelen en Theresa heeft tot bijna 6 uur vanavond in het trappenhuis gespeeld met haar kasteel wat dringend opnieuw moest worden ingericht. Sabrina met haar playmobiel in de huiskamer, ze had een mama en een papa en kinderen en een mama koe en een kind koe. Ze wonen in een klein kasteeltje en een woonhuis met een grote speeltuin. Jannick kwam weer thuis en was een stuk opgeknapt , ik denk dat hij dan gespannen is dat hij naar een arts moet die hij nog niet kende. Barbara belde en het komt helemaal goed uit . zij komt de dieren doen als we weg zijn. Ook de agamen doet ze. jannick reist 6 september af en komt de 7e thuis en dan moet barbara op de 8e naar de Reha. De kinderen hebben tegen 6 opgeruimd ook Sabrina doet dat zelf. Dan nog wat kroketten gebakken en met zijn allen avond gegeten. Dan vertrok de familie en voor ons de rust weer gekeerd. eind van de middag flinke bui met onweer en het is nu klam warm. Ik durf de deur niet meer open te maken door de vliegen. Ze hebben achter ons de weilanden gegierd en ik ben eindelijk van de vliegen verlost door met een klapper rond te gaan.