Een rustige naargeestige donkere dag

Na een dag en nacht hozen hebben we nu nog steeds regen. Donker somber en koud met 13 graden. Zo raar deze temperatuurswisselingen, van in de 30 naar kou sneeuw en vorst dan weer terug naar 30 en nu koud en regen met 13 graden en ik denk dat het op de berg wel weer zal sneeuwen. Maar hier normaal .
Vanmorgen rondom 7 uur wakker en Theresa een beetje later , ja die kwam gisteren vragen of ze mocht komen slapen.
Ach ik heb geen kind aan haar dus ja dat mocht. Ik snap het wel want ze mag dan Kika in de avond in bed kijken en ze is helemaal wild van de programma´s die dan komen. Ook mag ze dan wat later slapen gaan en dan ook og met een muziekje of een verhaaltje aan. Ik ben opgestaan en om 8 uur kwam Ingrid voorbij en nam toen ze naar beneden ging gelijk Theresa mee. Die wel al ontbeten had lekker met de hagelslag die ze van Bianca had gekregen. Waar een kind gelukkig om kan zijn. De was machine staat al aan , en ik probeer me te dwingen om wat in huis te doen. Het is geen weer om wat anders te doen maar veel zin heb ik niet. Ik ga mezelf eerst dwingen om wat adminstratieve dingen te doen.
Uiteindelijk het meeste administratieve gedaan en ook wat orde in de chaos in huis gebracht. Ben niet helemaal ontevreden . Jan is een programmaboekje gaan halen dus die heeft zijn wandelingetje. Gisteravond zei hij ineens als ik nou 2 kaassouflees uit de vriezer haal bak jij ze dan?. Oke dat is goed , het is de eerste keer dat ik merk dat hij weer trek in dingen krijgt. Dus samen aan een kaassouflee.
Jan vandaag helemaal blij met zijn post van de van Duijntjes.

Hier was het weer vandaag ook niet veel beter. Fijn weekend!!!