Super mooi en warm weer met af en toe een bui

Oostenrijk, Schladming

Dienstag 5.Juni
Ik was al vroeg wakker 4 uur was ook een warme nacht en ik kon de slaap niet meer vatten. Beetje radio luisteren en dommelen maar om half 7 opgestaan. Moesten ook vroeg weg en we waren iets na half 8 uur in het DKH Schladming Ik was in ieder geval de eerste op de handpoli en dat was fijn want dan zit je niet de hele morgen.
Vroeg opstaan betaald zich dan uit. We arts was tevreden en ik ook. Wel nog over de nazorg gesproken en het feit dat ik daar zeer ontevreden mee was en ook waarom. Hij heeft me gevraagd om het op papier te zetten en in te dienen. Hij was erg boos vooral rondom het gips wat niet goed was. Nu mag ik 29.Juli op controle en ik had vandaag ook gelijk mijn eerste fysio in Gröbming. Heerlijk van huis er heen gewandeld . Was toch mooi 30 graden. Kwam ik onderweg de Kindergartenklas van Theresa tegen en die heel hard roepen mijn Oma mijn Oma. Op dinsdag gaan ze altijd naar buiten ik denk dat ze vandaag naar het Kurpark waren gegaan. De fysio viel niet mee en we zijn gestopt nadat ik de ene kramp aanval na de andere in mijn arm kreeg. Hij zei ook is je eerste dag na 6 weken niets en de handfunctie loopt door in je arm daarom die krampen. Heb thuisoefeningen en dan donderdag weer. Ik geloof de komende weken 2x per week. Dat is dus ook naar de vakantie toewerken want als de fysio klaar is gaan we met vakantie. Nog 7 ½ week.
Vandaag een zwemkurk voor Theresa gevonden kan ze echt aan het water wennen , bandjes en opblaasdingen geven toch een vals beeld van water.
Thuisgekomen heeft Jan de badkamervloer met zo´n plastik laag gerold, Dat maakt waterdicht. Als het droog is kan het laminaat erop. Had ik nog pech ook want ik denk even naar de wc beneden maar daar hing Ingrid overheen. Ze heeft nog steeds last van misselijkheid en overgeven. Dus ik moest wachten , later kwam Ingrid voorbij je kan weer het is weer over. En nu is het bijna droog , het pikt her en der nog wat dus op je tenen erover heen hoppen naar de Fliesen.
Ik had tussen het ziekenhuis en de fysio alvast gekookt dus ik kon na de naar huis wandeling gelijk eten. Lekker gevulde wraps.
Nu trekt het helemaal dicht maar toch nog steeds 30 graden, voor Theresa lekker want die speelt in haar zwembad.
Ik ga straks met Jan mee want ik heb nog wat dingen nodig, even naar de Pagro, vandaar naar de Eurogast en dan naar de Penny en de Hofer lopen en daar haalt Jan me weer op. Nou dan heb ik een aardig tippeltje gemaakt. De Pagro ligt buiten mijn looprichting dat maakt dat ik een stukje heen en weer moet, vandaar uit kan ik op weg naar de Hofer langs de Eurogast gaan. Hoop wel dat het droog blijft.
Nou dat gaat vast niet lukken want Jan komt net voorbij en roept even de ramen dicht doen. Want hij had de ramen van de auto weer open staan. En ja hoor hier hoost het nu.
Gelukkig niet zo lang en kon ik heerlijk lopend mijn inkopen doen. Pas toen Jan kwam en ik nog 1 winkel in moest begon het weer te hozen. Zelfs nu nog altijd om bijna 7 uur en ondanks de regen 21 graden.