De kop van de week is er weer af.

Vanmorgen wakker van de wekker , ik zet hem wat eerder dan ik eruit moet zodat ik ook wakker kan worden. Dan eruit en om half 7 Theresa wakker gemaakt, die grotendeels klaar en ontbijt dan Sabrina om 7 eruit en die aangekleed en eten gegeven. Ze vindt het helemaal geweldig om iets in haar schoen te vinden. Begrijpen doet ze het nog niet maar ergens snapt ze wel dat het iets met die sinterklaas is. Ze wees gisteren op haar laars en wilde er nog meer in. We moesten er wel om lachen. Jan eerst een stukje met Theresa mee dan na terugkomst Sabrina weg gebracht met de wagen. Ik vind het super fijn dat hij dat doet. In de tijd dat hij Sabrina weg brengt ga ik douchen . Jan kwam thuis dan samen aan de koffie en hij heeft een randje haar voor mij in de nek afgeknipt. Dan ging hij ook douchen.
Het zeikt van de regen en er is sneeuwval tot op 1300m, er schijnt een koufront aan te komen. Vandaag laatste schooldag vanaf morgen lockdown. Ten zij het papier van de werkgever wordt geaccepteerd dat Ingrid moet werken dan mogen ze als Ingrid werkt wel naar school en Kiga gaan.
Om kwart voor 12 ging Jan weer op weg om Sabrina te halen en Theresa kwam net thuis. Die had vandaag geen extra uren. Ze was helemaal blij want ze had van Elea nog een verlaat verjaardagscadeau gekregen. Met het feestje was Elea ziek dan wij in Quarantaine dan wij ziek en weer Quarantaine. Er zat oa van Lego zo´n armband in die je dan zelf kan maken en weer anders maken en ook een zakje met extra steentjes.
Ik vroeg haar toen ze er mee bezig was heb je er ook een doosje voor nee Oma want ik heb beneden nog meer. Oma even in haar bakkenla gekeken en ja een mooie gevonden . Ze heeft de buitenkant beplakt en alles erin gedaan. Het was een bak waar iets van Bofrost in heeft gezeten. Dus die kan ik dan wel missen. Ze had voor het spelen al haar huiswerk gedaan. Ik had vanmorgen gekookt en we aten wraps. Ingrid kwam na half 2 en die kon ook gelijk eten. Ze vertrokken en de telefoon ging Jannick dat Silke voor de deur stond. Maar ondertussen was Ingrid al gegaan. Jannick en Melli zijn vanmorgen getest en nu afwachten maar aangezien Jannick niks meer ruikt en proeft zal het wel positief zijn. Ingrid was negatief want die worden nu op het werk getest met sneltesten en de bazin van de waskeuken bleek positief te zijn dus die kon gelijk omkeren maar goed zo had het anders in het ouderen/verpleeghuis binnen gekomen. Ik geloof dat ze nu 3x in de week iedereen testen op haar werk.
Ik was in de middag vol bezig met de filmpjes van Sinterklaas te ordenen en op te laden. Ik heb de Dvdvan Sint voor 5 december opgeladen, en een speellijst met alle andere filmpjes van dit jaar , dat zijn 5 liedjes. 5 piraten sint verhaaltjes en 3 sintverhaaltjes. Een speellijst is handig dan hoef ik niet elke 5 minuten op te draven. Ik zet ze ook altijd allemaal op mijn youtube kanaal de meeste prive .Dan kan ik toegrijpen als er iets met de pc is.
Eind van de middag kwam Ingrid nog een bakkie doen. Zo kom ik elke keer de dag wel weer door. De kop van de week is er weer af.