Snotkop

Was ik de hele week al verkouden sinds gisteravond heb ik echt een snotkop, hoofdpijn , branderige ogen en algehele malaise.
Mijn vaatwasser heeft definitief de geest gegeven en er kwam weer ellende per post van de Krankenkasse, Het is geen vrijdag de 13e.
Jan was recepten halen bij de huisarts want hij had Brillique gisteren gehaald was het een doosje met 14 tabletten en hij gebruikt er 2 per dag. Gelijk al zijn andere medicijnen erbij geschreven want ik ga over een week niet weer. Het moest uiteraard ook weer goed gekeurd worden door de Krankenkasse. Dat gezeik elke keer opnieuw en het kost allemaal zo veel tijd. Jan ging de sneeuw van het speelhuis halen en ik had de deur open staan want in de zon was het warm. De katten buiten en Felicia speelt dan met de sneeuw , Fiep denkt ik niet hoor krijg ik koude en natte voeten. Die ligt op de bank in de zon.
Dan de hele vaat samen met Jan afgewassen en opgeruimd . Ik ging even beneden vragen hoe de sollicitatie van Ingrid was bij het bejaarden/verzorgingshuis.
Dat hoort ze dan pas in April. De PV reha heeft niemand nodig. Ze had een grote Pizza gemaakt en ik kon een stuk meenemen , ik had genoeg aan het stuk en Jan kon er kippensoep bij eten. Nu heeft Sabrina koorts dus het is de vraag of ze naar Wenen kunnen voor de onderzoeken.
Het weer was zeer zonnig na een nacht met min 7 en al snel liep de temperatuur in de zon op tot 19 graden in de middag.
Jan wilde een tv magazin gaan halen en ik dacht ach ik ga mee frisse neus halen en een stukje lopen. Dat heeft mij goed gedaan. We waren om half 5 weer terug en toen vroor het alweer.
Ik heb eerst geprobeerd om met Ingrid te spreken en die wijkt uit dus dat maar met Jannick gedaan. Stel dat Ingrid geen werk heeft per Juni. Hoe ziet het er dan uit ? Jannick zegt dat is hun risico maar dat voelt voor mij anders aan. Maar hij gaat nog met Ingrid spreken. Het probleem is ald wij 6 maanden weg gaan dat Ingrid in mei een probleem heeft met de 3 weken revalidatie van Sabrina.
Tja nu begint ons weekend , de zorgen laten we maar even op de plank liggen.