Kerstavond

Vanmorgen werd ik uit bed gebeld , ik sliep nog vast en het bleek 8 uur te zijn. Snel wat aan getrokken en naar beneden gelopen. Niemand te zien. Dan maar douchen en aankleden. Kop koffie drinken . Ik hoorde Jannick beneden en die was met nog een paar RK collegaas onderweg met het Friedenslicht. Het waaide zo hard dat ze de auto kwamen halen want anders waait het uit. Ik vroeg hem was er iemand aan de deur om 8 en hij zei ja dat waren mensen van de Feuerwehr die ook het Friedenslicht uitdroegen. Hij heeft gelijk onze lantaarn meegenomen. Jan en ik snel even naar de Spar voor nog wat dingen. Door de hoge temperaturen en de regen is de sneeuw bijna weg. Maar wij kijken nog op een licht besneeuwde berg. Ik heb de tafel gedekt en gerechten klaargemaakt. Om 2 uur kwam Jannick thuis en die zei ik kijk of Meli al wakker is. Tegen 3 aan tafel gegaan. Meli kon niet echt veel drinken maar wel wat slokjes , ze heeft weer nachtdienst. We hebben gourmette/raclette gedaan. Ik had een voorafje van mini ragoutbakjes gevuld met oude kaassalade.Een glas port daarbij. Dan eten en een creme brullee ijsje toe. Daarna gingen ze nog 2 uurtjes slapen. Maar ze werden ook uit bed gerukt door de kinderen. Ingrid zou met ze naar de kindermis gaan maar ze vond het toch geen goed idee om je aan te steken met wat dan ook.- We denken dat ze geen zin had om met 2 kinderen te gaan. Jannick zei nog dan had ze ze ook eerder kunnen brengen dan hadden we samen kunnen eten. Ze konden nog even samen zijn maar dan moest Meli toch gaan werken. Sabrina zette gelijk muziek aan en ging dansen en zingen. Theresa kroop tegen Jannick aan en als ze in hem kon kruipen had ze dat gedaan. Ze mocht een van zijn agamen vasthouden wat ze geweldig vond.
Jan en ik hebben een genoeglijke kerstavond samen.

Frohe Weihnachten!

Annemarieke 2022-12-24 22:47:03

Samen hele prettige Kerstdagen met de kinderen gewenst