Vandaag al weer de hele dag sneeuw-

Oostenrijk, Kleinsölk

Dienstag 28.Jänner
Al vroeg kwam Theresa bij ons want Ingrid en Jannick gingen inkopen doen. Daarna had Ingrid lekkere Kartoffelgoulash gemaakt en salade en hebben we gezamelijk bij ons gegeten. Theresa had schijnbaar honger want die was al bezig haar kinderstoel naar de keuken te verplaatsen voor we gingen eten. Ze eet dan zo lekker en ze is dol op worstjes en ja die zitten ook in de Kartoffelgoulash. Na het eten zijn Jannick en Ingrid naar Schladming gegaan, Ingrid gaat feesten en Jannick heeft dienst op de centrale van het RK. Hij krijgt daar niets van de race mee want ze zitten in de parkeergarage.
In de middag wilde Theresa niet slapen maar ze was wel moe uiteindelijk zij spelen in haar bed en oma ernaast op bed zodat we beide een beetje rust kregen. We hadden wel de deur van de speelkamer er weer in gezet maar aangezien we vanmiddag weer rookoverlast hadden hebben we alles maar verhuist naar onze slaapkamer. Jan ging werken en hij had vrij gekregen van het Bezirk in Schladming want parkeren is vandaag een probleem dus hij hoefde alleen naar Irdning. Lekker op tijd thuis om de nachtslalom op tv te kijken. Theresa ging braaf slapen en aangezien ze in onze slaapkamer ligt hebben wij de bedbank maar uitgeschoven en ons in de huiskamer geinstalleerd met een kaasje en een drankje. Was een spannende race die door een hele jonge Noor van 19 jaar gewonnen werd met Hirscher op de 2e plaats net een honderste van een seconde voor Neureuther. Geweldig was het- Je ziet het in ieder geval beter op tv en het is zeker warmer. Je mist wel de sfeer die altijd geweldig is in Schladming maar we hebben het 2x meegemaakt en is ons wel goed zo.
Nu nog nagenieten en hopen dat Theresa door slaapt en niet al te vroeg wakker wordt.

30 januari 2014 11:19 | Door: Annemarieke Heerlijk die bios in Gröbming! THE nightrace was zeker super spannend. Wij waren zeer blij verrast dat Eurosport hem live uitgezonden heeft.