Weer een dag met Theresa

Weer een dag met Theresa.

Samstag 30.Jänner
Werd gewekt voor mijn wekker afging, Ingrid kwam Theresa brengen om 5.45.
Echt slapen deed ze niet meer en ergens dan maar de tv aangezet voor haar. Dan as ze het zat is hoor je in je oor een stemmetje Oma opstaan. Dus dat hebben we dan maar gedaan. Geen klagen vandaag over het ontbijten want ze at haar boterham op en wilde ook nog hapjes van die van Oma. Ze is al de hele morgen aan het tekenen en knippen, boekjes lezen en af en toe wat tv als het haar interesseert.
Jan is gaan werken , hij heeft zijn vrijdagwerk naar de zaterdag geschoven zodat het hem geen vrije dag kost.
Met Theresa halverwege de ochtend koffie drinken en Krapfen eten. Zij een halve dan heeft ze vanmiddag ook een halve. Nu eerst maar eens kijken wat we gaan eten.
Gewoon broodjes en knoflooksoep, Theresa heeft haar kom leeg gegeten en uiteraard met Backerbsen. Zo eerst even wat inkopen doen , de nevel trekt langzaam op en de zon valt er al doorheen.

Wat inkopen gedaan en dan thuis Theresa gesminkt en heeft ze haar muizenpak aangetrokken. Ze had een kindertijdschrift gekregen en daar zat een nep set walkie talkies bij nu moeten we steeds met dat ding rondlopen en antwoord geven en over roepen.

Leuk nieuws Pepijn heeft zijn A zwemdiploma behaald. Daar mag hij trots op zijn.

Voor morgen geven ze heel veel regen of sneeuw op , we hopen hier op sneeuw.