Dag 9 Veere

Nederland, Veere

Vanmorgen op mijn gemak opgestaan nadat iedereen in de douche was geweest op Jan na die nog in bed was ben ik gegaan. De familie ging naar mini Mundi of zo iets het vroegere miniatuur Walcheren. Jan kwam er ook uit en nadat iedereen weg was eerst opgeruimd en schoongemaakt. Dan wachten op Diane en Jordy. Eerst wat kletsen en koffie drinken dan besloten we naar Veere te gaan. Het weer klaarde steeds meer op al moesten we zeker tot een uur of 2 wachten voor het blauw te voorschijn kwam. We hebben rondgewandeld in Veere en zijn lekker frieten en gebakken mosselen gaan eten. Jan dan maar een kroketje erbij. Het was zo heerlijk aan het water in het zonnetje . Op de terugweg naar de auto kwamen we langs een huis en in de tuin stonden spullen uitgesteld met een prijs erbij oa een paar rubber laarzen met stalen neuzen en zool. Jordy zegt oh dat is mijn maat dus aangetrokken en proef lopen. De man kwam naar buiten even staan praten en hij kon geld wisselen want Diane had geen 10 euro om in het klompje te doen. Dan weer terug en nog een bakkie drinken.
Ze zijn nu gaan kijken of ze bij de brug en stormvloedkering kunnen komen en komen dan nog even terug.

Las net het verslag van 16 oktober, bestaat toeval Nicolette/Jannick? ...18oktober zijn Cherique en haar oma ook samen naar Rotterdam geweest, en ook Cherique wilde persé naar Alexandrium, al de hele week had ze het erover en zat ook met Jannick in haar hoofd......ook zij/wij wilden jullie weer zien, na al die jaren. het valt wel op dat ze vaak dezelfde gedachten hebben, normaal gesproken heeft ze helemaal niks met Rotterdam, en was ze er ook nog nooit geweest. We wensen jullie er een super gezellige vakantie toe allemaal. XXX