Drukke week begonnen

Montag 21.August
Ik had vanmorgen moeite met opstaan, ik heb zo erg last van vermoeidheid. Misschien toch een beetje veel 3x narcose in een week tijd. Het moet naar mijn gevoel mijn lichaam nog uit. Afgezien herstel vergt ook veel. Pijn valt mee af en toe bij een verkeerde beweging of als ik teveel wil of gedaan heb.
Dus om 9 uur wakker, Jan ging werken, Theresa was in de huiskamer kindertv kijken en Ingrid kwam vragen of ik Sabrina even wilde kon zij snel naar Segl in de MEZ voor een nieuwe afwasmachine. Als het goed is komt vandaag de installateur en iemand voor de leidingen. Bij hen moet het opnieuw gedaan worden want het functioneerde al niet goed en ik heb gevraagd of ze hem even bij onze aansluiting wil laten kijken . Misschien is het bij ons ook niet goed.
Toen Ingrid terug kwam moest Theresa mee, dat vond ze niet leuk maar ze weet niet dat Edith met haar meiden komt dus dat zal een grote verrassing zijn voor Theresa. Die is dol op Viktoria.
Ik heb de badkamer ondertussen gepoetst.
Nog even met Danuta gebeld even bij kletsen.
Ook de huiskamer gedaan en Jan heeft gestofzuigd toen hij thuis kwam. Middageten samen en daarna ging hij afvalhout klein zagen.
Ik ben begonnen met opnieuw fotos en stukjes bij elkaar te zoeken zo dat ik chronologisch overzicht krijg.
Wordt er niet moe van en ben toch bezig.
Theresa , Viktoria en Leonie kwamen boven en gingen weer met een ijsje. Ze hadden een goed idee Viktoria gaat ook mee op vakantie. Hoor ik later beneden dat ze eigenlijk Theresa de vakantie uit haar hoofd hadden gepraat zodat ze met Viktoria amen kon zijn maar de dames hadden een betere oplossing. Lachen
De installateur heeft gekeken bij ons maar waaschijnlijk toch ergens een probleem in de afvoerleidingen maar tja waar? We hebben het al vnaf dat we hier wonen. Wel heeft de installateur beneden de afvoer gemaakt voor de vaatwasmachine. De vaatwasmachine komt morgen en wordt donderdag aangesloten. Het weer is niet warm en niet koud wat winderig maar droog.