Pasen

Ik werd wakker rondom 5 van de alarmen, later hoorde ik van Meli dat er een verkeersongeval was geweest.
Ik was om half 8 begonnen met tafeldekken en om 8 kwamen Meli en de kinderen want Jannick moest werken vanmorgen. Doordat de Spar akties heeft komende week en er een dag minder is door pasen krijgen ze de hoeveelheden niet uitgeleverd. Hij zou rondom 12 thuis moeten komen.-
Theresa en Sabrina zitten samen in mijn bed, Sabrina kijkt tv en Theresa speelt een e bij familie en waren naar het Fred en Fridakindermuseum met Dominik een klasgenoot. Meli was snel inkopen doen en kwam net serveerschalen bij mij halen. Sabrina is over vermoeid maar heeft geen koorts. Ze had gisteren terwijl ze bij Jannick zat hun nieuwe bank helemaal onder gekotst ondanks de emmer in de buurt. Ze wilde niet ontbijten en wil ook verder niets. Ze hadden afgelopen week paasvakantie maar ze waren naar Graz. Daar waren ze naar het Fred en Frida museum geweest en een dierentuin en naar de Augarten. Ze waren naar Leoben voor de EEG van Sabrina en naar de Orthpede voor de Schiene. Ik denk dat er te weinig rusttijd is geweest en te weinig tijd voor de kinderen zelf. Ze heeft altijd zeer weinig regelmaat en we bemerken dat het voor de kinderen niet goed is. Wij ontbijten en middageten op dezelfde tijd en aan tafel Ook als we een dagje weg zijn is er een rustpunt en eten we ook op dezelfde tijd. Ze waren niet in een eigen huis en geen eigen dingen. Ze hebben beide nog behoefte om hun eigen dingen te doen .
Dan om kwart voor 11 belt Jannick en klonk niet goed. Hij vroeg of Meli nog bij mij was en ik vroeg verder. Heeft hij een ongeluk op zijn werk gehad maar wil niet met de Rettung naar het ziekenhuis. Hij is met zijn voet ergens onder gekomen wat naar beneden is gevallen. Dus ik naar beneden en Meli het nieuws gebracht en die stormde behoorlijk overstuur de deur uit. We wachten maar af wat er nu verder gaat gebeuren. Daar gaan alle paasplannen.
Om 12 kwam er een telefoontje Jannick niets gebroken maar wel hechtingen. Dan kwamen ze thuis , Jannick op krukken. Het middageten was bijzonder lekker. Daarna zijn we gaan zoeken in de tuin wat de paashaas gebracht had. Sabrina kon het allemaal niet zo waarderen , nog steeds niet fit .Theresa ging uit haar dak.
Ze zijn dan daarna naar Singsdorf gegaan om bij Opa Heinz en Oma Carmen te gaan eireren zoeken.
In de avond kwamen Jannick en Meli voorbij. Beide kinderen hebben prachtige kleding gekregen en Sabrina een soort speelgoed Ipad dat bevalt haar zeer goed. De nodige chocolade enz. Nadat ze weg waren hebben wij nog wat gedronken , ik aan de rose Cava en Jan aan zijn fles wijn. Ik heb even genipt en bijzonder lekker.