Weer hektisch geweest.

Vanmorgen pas om half 8 wakker , een rondje ontbijt tv. Ik ga er wel altijd even uiten om de katten eten te geven en mijn medicijnen te doen.Een heerlijke douchebeurt en ik was weer wakker en fit. Jan er ook uit gehaald dus onze dag is begonnen. Helaas donker en somber maar het past bij deze tijd.
Ik had eigenlijk mijn keukentafel staan met het middendeel ingeklapt. Sabrina en Theresa zitten altijd aan de kop van de tafel. Nu heb ik de tafel uitgeschoven staan en alle stoelen aan de zijkant staan. Dan passen ze ook allemaal eronder en doordat de stoelen niet onder de tafel pasten heb ik nu het gelijke deel van de keuken in gebruik. Ik heb alvast een kaarsenstanaard met 4 kaarsen erop gezet. , past bij de tijd van het jaar. Mijn vogelhuisje wordt goed bezocht en ik wil nog wat potten ophangen. Die worden nu ook goed bezocht. Ik heb pindakaas met meelwormen en pindakaas met zonnebloempitten. Het heeft lang geduurd voor ze die ontdekt hadden.. Ik vind het zo gezellig om al die beestjes bezig te zien.
Administratieve dingen gedaan en een berg oud doorgespit en wat weg kon eruit gehaald. Uren met de printer bezig geweest en hij wil geen verbinding met mijn pc maken of andersom. Niet draadloos en niet met kabel. Ik wordt er hopeloos van. Dus ik kan een kopie maken maar dan houdt het ook op. Ik moet kunnen scannen enz maar helaas pindakaas. Het is ontzettend balen.

Woensdag
Vanmorgen om 7 wakker van de wekker en een rondje tv en ontbijt in bed.De katten waren ook weer tevreden dus die kwamen erbij liggen.
Normaal had ik naar de sportschool gegaan maar dat kwam niet uit want ik had om 12 uur een afspraak bij de tandarts in Schladming. Ik moest boodschappen doen want morgen is alles dicht en een feestdag. Dus dan maar boodschappen in Schladming gedaan en dan naar de tandarts. Het was al na enen dus besloot ik bij de Kammimbiss broodjes met vlees mee te nemen. Dat zijn reuze broodjes gevuld met sla en geggrild vlees en saus. Thuisgekomen gezegd tegen Meli dat we thuis waren dus kwam Sabrina naar boven en ging zij werken bij IPC. Jannick was al om 8 uur begonnen op zijn werk. Die komt pas vanavond rondom 11 iuur weer thuis. Doordat hij morgen vrij heeft moet hij vandaag 2 touren rijden.
Sabrina hield zichzelf bezig tot het tijd was om naar de bios te gaan. Wij gingen naar Paw Patrol. Sabrina genoor en vrat een bak met popcorn op. Om half 7 was het bijna afgelopen toen zijn we naar buiten gegaan waar Jan ons kwam ophalen. Dan snel naar de Unimarkt waar ik 2 broodpakketten en 1 groente pakket opgehaald heb. Dan eindelijk weer thuis. Nog geen half uur later werd Theresa ook gebracht door Ingrid. Dan kinderen bedklaar gemaakt en in bed gebracht. Zit net even op mijn gemak kwam Meli overstuur en tja . Jannick en Meli waren al naar die arts met Sabrina en hebben een afspraak bij die speciale neuro orthchirurg. Ze zouden ook de nieuwe Schienen ergens anders laten maken . Maar ja nu heeft Ingrid toch weer een afspraak gemaakt in Graz en gaat daar maandag met Sabrina heen. Je kan daar niets tegen beginnen. Nu is het kwart over 9 en ik ga maar wat Disney kijken.
Jannick en Meli vertrekken morgenochtend om 6 uur naar Legoland en komen zondag dan weer terug.