Gaat niet lekker met Jan

Oostenrijk, Schladming

Maandag 5 mei
Vanmorgen weer naar de sportschool en vanmiddag naar de seniorensport geweest.
Ze vroegen of ik 4 dagen mee wilde naar Wenen a.s . pinksterweekend. Maar het zijn meestal nogal prijzige uitstapjes dus ik laat het even aan me voorbij gaan. Maar ze vragen me het tenminste. Jannick was pas laat van de training want Heli was heel laat door een ongeluk onderweg. De bus ging niet meer dus Jan is hem gaan halen. Tegen achten pas thuis.
Het gaat niet echt goed met Jan, woensdag weer naar Liezen naar de uroloog . Ik ben nieuwsgierig wat eruit komt want ik zie het heel langzaam weer slechter worden.
Hij kan wederom niet goed plassen.
Hij heeft het net weer een beetje naar zijn zin met wat uurtjes werken en loopt trouw elke dag . Zijn conditie wordt beter en zijn humeur ook.
Het was vandaag koud en geen lekker weer. Waarschijnlijk morgen ook maar dan zou het weer heel erg mooi worden en warm. Morgen mag Jan ook weer 2 uurtjes komen werken bij Matschner.
Kreeg vandaag per mail leuke foto’s van Nina.