Fasching afgelopen maar het mooie weer is er nog

Het mooie weer is er nog

Montag 16.Februar
Rosenmontag
Prachtige zonnige super dag op het balkon heerlijk met 20 graden.
Gisteravond toch thuis gebleven en we gaan dan vanavond naar de bios. Wat een einde gisteravond van de Wereldkampioenschappen Alpine, een Marcel Hirscher die als 1e boven aan stond en die dan er uit vliegt. Bewijst tenminste dat hij menselijk is.
Jan en ik zijn naar de Spar gelopen waar het vandaag koffie drinken met Marillenkrapfen eten was. Gezellig druk en uiteraard lekker en we konden het niet nalaten voor vanavond nog Vanillekrapfen mee te nemen. Dan op ons gemak in de zon terug gewandeld geen straf om buiten te zijn.
Dan eten maken ik had vandaag Rindschnitzel met gemengde paddestoelen in een roomsaus, daarbij Rotkraut mit Apfel und Maroni und Serviettenknödel. Voor Jannick ook wat weg gezet.
In de middag met Jan samen in Schladming boodschappen gaan doen en dan hij werken en ik nog wat rond struinen in het zonnetje. Samen naar huis waar Jannick zijn eten al had gevonden .
Hij is gelijk erna weg gegaan want hij gaat vroeg slapen morgenochtend moet hij om 6 uur in Liezen zijn en dan vertrekt hij naar Munchen vandaar naar Brussel , ik geloof daar slapen dan naar Essen en dan naar het noorden van Denemarken. Volgende week dinsdag komt hij dan weer terug.
Dan moet hij woensdag uitladen en is hij tot maandag vrij.
Dus de komende dagen nog stiller in huis. Het is heerlijk voor mij even bijkomen maar ik mis dat kleine stemmetje en de armpjes om mijn nek.
Inderdaad naar de film gegaan , het is geen film voor jonge mensen denk ik. Wel onderhoudend maar niet het tja.