Heidi Alm Op de terugweg gelijk wasmunten gekocht.

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen om 7 wakker en een beetje liggen was wel lekker warm. Dan de een na de ander wakker en opgestaan. Ontbijten en douchen enz. Het zag er al zonnig uit dus we gingen op weg naar de Heidi Alm. Het ligt op 1875 m hoogte in de Nockbergen en de wind was wel wat fris maar in de zon met korte broek en blote armen goed te doen. Het was qua thema meer voor Sabrina dan voor Theresa maar de wandeling is best leuk. Theresa moet af en toe maar iets doen omdat het leuk voor Sabrina is. We reden om 12 alweer weg en we wilden nog wat doen maar we konden het reptielen zoo niet vinden en Jan reed ook alweer verkeerd toen we dan maar naar de Alpenzoo wilden. Dan maar naar huis en middageten. Heerlijk buiten in de zon gegeten, Dan ging Jan met de meiden afwassen.
Ik ondertussen de zwemspullen gepakt en mij zelf omgekleed. Dan met zijn allen naar het binnenbad. Daar waren maar 2 mensen en die gingen weg toen wij kwamen. Later nog 2 mensen maar die waren al heel snel weer weg. We hadden dus het rijk alleen. We liggen helemaal in een deuk als Sabrina gaat rug zwemmen maar ze komt wel vooruit. ER waren daar douches dus gelijk allemaal douchen. Op de terugweg gelijk wasmunten gekocht en dan gelijk door naar de wasruimte. Was erin en later de was in de droger. Ondertussen ook alweer tijd voor de avondboterham en Theresa een noodlesoepje Het was nog steeds behoorlijk warm- Toch alles naar binnen gedaan want het koelt wel snel af.
Met Theresa samen Tintenherz gekeken, Sabrina erin en dan na de film Theresa ook. Jan lag er ook al heel gezellig om 10 over 9 in. Ik wilde nog de fotos overzetten en mijn stukkie doen. Dat gaat maar heel langzaam. Er zijn nu wel weer wat meer mensen op de camping maar verder heerlijk stil.Ik heb nu een foto van de (nacht) vlinder . Zijn vrij groot en ik weet niet wat het zijn.

Volgens Google lens is het een Japanse Eikenzijdespinner. Antheraea Yamamai. Een Nachtpauwoog Xxx