Maandag en we beginnen met een positief gevoel.

Vanmorgen werd ik wakker en Jan was er al uit. Ik de tv aangezet en een rondje ontbijt tv met mijn ontbijt en een koffie. Jan kwam pas heel laat terug en wat bleek Theresa had haar schooltas meegenomen en niet haar wandelrugzak. Dus weer helemaal terug naar huis spullen omgeruild en terug naar school. Ze was dus een half uur te laat maar op tijd voor het wandelen. Ze gaan richting Mitterberg en daar bij iemand grillen en dan met een bus naar school terug. Het is haar laatste schoolweek in groep 3 en ze gaat dus volgend jaar naar de laatste groep. We hopen dat haar cijfers goed blijven en ze naar het gymnasium kan waarschijnlijk in Stainach. Maar eerst haar Zeugnis van as vrijdag afwachten.
Meli heeft Sabrina ondertussen naar de Kindergarten gebracht.
Ik ben gaan douchen en de badkamer gaan schoonmaken. Dan Jan aan het werk gezet om het afvoerrrooster schoon te maken en de afvoer. Hij stofzuigd maar haalt niets van zijn plaats en ergens achter daar wonen geen mensen. Dus een partij bagger bij het schoonmaken want ik spuit het water gewoon overal achter en dan komt alles gewoon mee. Daar zat een dingetje bij zag er een beetje uit als een drukknopje dus later aan Jan gevraagd en die vraagt hoe kom je daar nou aan. Dat ben ik al een tijdje kwijt dat is van mijn scheerapparaat. Dus misschien maar goed dat hij niet gestofzuigd had. Dan was het tijd voor nog een koffie. Ondertussen de Reparaturbon van de overheid aangevraagd en uitgedrukt dan kan ik de pc laten maken. Met een compleet nieuwe behuizing en omdat de overheid veel geld erbij legt om het te laten maken kost het minder dan een nieuwe pc. Ondertussen half 11 en ben aan het bedenken wat we gaan eten.
Dat lukte dus gekookt en gegeten. Ook nog van de laatste Hollandse puntjes puddingbroodjes gemaakt. Later op de middag met een kop koffie . We hadden nog willen gaan wandelen maar het noodweer was er al.
Een rustige dag met allerlei huishoudelijke klusjes en gewoon verder niets.
Jannick kwam voorbij om te vragen of hij crackers van mij mocht hebben. Die bestel ik vaste prik bij de Holland snack express. Hij had kaas van de Landena (die hadden wij ook ) Ze maken het zich gezellig met een glaasje wijn erbij. Tja zij waren zuinig met de kaas. Schoolfotos van Theresa en eentje samen met Sabrina. Met kleding van ons hier aan en tja niet de smaak van Mama maar wij vinden ze super.
Ook nog fotos van Meli en Jannick op de 28e erbij gezet van het bezoek van het koningspaar.

Leuke foto’s van die meiden!

Annemarieke 2022-07-04 20:36:51

Leuke foto's, de meiden staan er leuk op.