Stille zaterdag

Vanmorgen uitgeslapen tot half 9 en dan een poosje tv in bed en wat doezelen. Ik hoef vandaag niets . Opgestaan en alle ochtenddingen gedaan. Bed afgehaald en de eerste was erin. Buiten is het nevelig en niet zo koud als voorgaande dagen. Ik geloof ook geen nachtvorst gehad.
Voor de drukte weer losbarst eerst een rustige dag.
Ingrid is vandaag met de kinderen naar haar moeder. Ze was afgelopen week met de kinderen en Sandra met Belana naar Italie gegaan naar Caorle. De kinderen hebben daar genoten. Ze hadden mooi weer maar erg veel wind. Het is fijn dat ze eindelijk wat onderneemt met de kinderen. Ik denk dat het Sandra is die dit bewerkt. Ze waren vorig jaar ook samen naar Legoland .
Jannick kwam koffie drinken en heeft dan de auto geleend om inkopen te gaan doen. We hadden nog taart van gisteren dus dat smaakte wel. Meli werkt vandaag.
Jannick ging nog het laatste stukje in de keuken verven. Er was een hoek waar ze niet bij konden dus dat moet nog 2x. Het gaat langzaam maar je ziet elke stap.
Jannick heeft ongelooflijk gewerkt vandaag. Behalve het verven heeft hij opgeruimd, gestofzuigd en alles gedweild. Dan nog met schuurspons de verf van de bodem geboend. Het ziet er ondanks alle rommel goed uit en veel werk verricht. Soms kan ik super trots op hem zijn.