zomerweer terug

Donnerstag 8.Juni
Gisteravond begon het al helemaal open te trekken maar vanmorgen toch weer bewolking. Het zag er gisteravond mooi uit en toen de bergen te voorschijn kwamen waren ze weer flink wit. Rondom 9 uur kwamen er toch weer stukjes blauw en het beloofd wat te gaan worden. Het is nu pas 13 graden maar tot 29 graden is beloofd. Daar hopen we dus op.
Toen we hier gingen wonen waren er ook allemaal uitgedroogde dorre planten. De meesten waren dood maar er was een soort vetplant bij die ik nu na 3 jaar zo ver heb dat ik een bloem heb gekregen. Dan voel ik me helemaal trots. Planten kan je hier gewoon niet houden maar het lukt aardig met de cactussen en vetplanten en mijn sanseveria. (al heel oud en nog van mijn Oma, de plant is zeker van oorsprong ouder dan 100 jaar).
Het werd hooguit 25 graden en er was wind maar super zonnig. Was er wel tevreden mee.Ingrid vroeg of we pannenkoeken met marmelade bij haar kwamen eten dus dat was o zo gezellig.
Jan ging fietsen en dan naar zijn werk. Ik even een rondje gedaan want ik had nog wat nodig. Dan vanavond lekker Fladenbrot met Shoarma. Nog een half brood over dus mochten we vanavond lekkere trek hebben dan kunen we het nog met kaas eten. Maar ik heb voorlopig geen trek.Nog een foto van schoonzoon Bert en kleinkind Tobi.