veel rompslomp

Vanmorgen om half 7 wakker , eerst even medicijnen en de lievertjes. Dan tot 9 uur tv gekekeb en ontbeten in bed,. Zo´n van alles en nog wat dag , veel administratie van Jannick . DUO had een antwoord gestuurd volgend mail 9 november en die heb ik pas de 10, gezien. Ze hebben een hele lijst toegevoegd die ik moet sturen en de tijd was tot vandaag. Ik kan het meeste niet sturen omdat we dat niet hebben. Als ik dingen moet laten bevestigen heb ik daar tijd voor nodig en tijd om het op te zoeken want Jannick heeft een dozen administratie. Voor een definitief voorstel heb ik tijd tot de 18. Ze weten dat Jannick pas dinsdag in de loop van de dag terug komt en dat we woensdag nogmaals een afspraak hebben,. Ik kan geen aan bod doen en ik ga zijn schuld niet overnemen. Ze vragen of ik als een soort van het goede laten zien even 1000 Euro overmaak nou dat in geen 1000 jaar.Ze durven beweren dat we geen adres wijziging hebben doorgegeven en daardoor nooit betaald hebben. Nou betaald Jannick al een aantal jaren en ik kan Post terug vinden die ook al in Reith kwam en hij dus ook al betaalde.
Door de Corona is alles weer vreselijk moeilijk geworden en probeer maar eens ergens aan te komen.
Ik heb fotos van Jannick gekregen Sabrina heeft gisteravond in optocht ron om de Reha gelopen met haar lampion.
In de middag een broodje eten en dan vanavond kaasfondue met jan samen. Daarna zijn we aan de wandel gegaan en wat kleine inkopen gedaan. Op ons gemak terug gelopen zonder op mijn snuit te gaan ondanks dat de zon weer in mijn gezicht stond en ik niks zag. Thuisgekomen heb ik weer eens puddingbroodjes gemaakt. Dus vanavond bij de koffie hmmmmmmmmmm.
En nu is het me goed genoeg geweest, ik heb hoofdpijn en ben een beetje murw en besloten gewoon vandaag niets af te sturen.

leuke foto's van Sabrina, ze ziet er steeds beter uit, en ook staat ze steeds steviger op haar benen, toch leuk voor die kinderen op de Reha dat ze daar ook 11 november konden vieren. Zijn er bij jullie zelf ook kinderen langs geweest? Hier net aan 16 kinderen die langs de deur zijn gekomen, echt zo weinig