Het blijft nog steeds zonnig

Vanmorgen tegen 7 wakker en een beetje tv kijken. Fiep die zit altijd op de loer en als hij maar denkt dat ik wakker word dan begint hij. Hij probeert aan mijn rug te komen en zet dan zachtjes maar wel gevoelig zijn nagels erin. Vanmorgen een nieuwe strategie , hij nam de deken in zijn bek en probeerde die van mij af te trekken.Als je zo´n honger hebt dan moet het vrouwtje er wel uit. Dan kwamen Ingrid en Sabrina dus aan de koffie . Die gingen al snel want Silke kwam voor Sabrina en Ingrid moest naar de BH in Liezen opnieuw voor aanvragen. Sabrina kan als het ingewilligt word naar de Kindergarten met begeleiding. Haar plaatsje op de Kindergarten is er al maar dat gaat niet zonder begeleiding.
Ik in alle rust douchen aankleden en ontbijten. Ondertussen staat de zon alweer vol aan de hemel en zijn de minustemperaturen al snel plus.
Eind van de morgen Kwam Ingrid weer voorbij met Sabrina. Ik daarna eten gekookt en samen met Jan eten. Omdat het nog zonnig was samenmet Jan aan de wandel.
Jannick was al thuis , later hoorde ik van Ingrid dat hij gisteravond om 11 uur mocht gaan werken omdat hij Bereitschaft had. Omdat het een hoofdkanaal was moest hij vannacht dus werken en dan zijn gewone werk . Dus die is thuis gekomen en zijn bed in.
Na de wandeling nog even koffie drinken met Jan en dan kwam Sabrina. Ingrid ging met Theresa en dan Zoe en Belana ophalen en naar de karate.
Ik heb het zo koud en Jan ook dus we hebben de kachel aangemaakt, komt miosschien toch sneeuw want ik krijg het altijd koud voor het komt. Het is nu ook dichtgetrokken .
Sabrina kwam en een poosje later kwam Jannick een bakkie doen. Hij ging weer en Sabrina zoet aan het spelen. Jan en ik hebben avondeten gedaan . Nu bijna 7 uur dus ik verwacht Ingrid zo thuis dan kan onze avond of wel het weekend beginnen.