Geen slechte dag

Vanmorgen werd ik wakker van het alarm wat ging , kan mij zo voorstellen verkeersongeval. Mij weer omgedraaid en een beetje gesuft tot 8 uur en dan opgestaan. Om half 10 aan de wandel gegaan naar de PSN voor mijn gesprek. Het was super lekker in de zon en op de terug weg zelfs warm. Thuis gekomen eerst aan de koffie. Dan heb ik met Jan samen wat aan de wand gerommeld in de keuken. We proberen uit te vinden waar te beginnen en waar de elektro is. Het is aan de keukenkant in ieder geval een hele grote gipsplaat. We hebben 2 lege contactdozen gevonden en een verdeelpunt die stroom naar het stopcontact en lichtschakelaar geeft. Nu nog uit vinden waar de stroom van het verdeelpunt vandaan komt. Ik heb alvast de keukenbladen besteld en ik heb bij IKEA een keukenonderkast compleet besteld. Ipv een 60 cm brede kast een 40 cm met een uittrek inrichting. Ik heb aan de spoelbakkant in de hoek een 20 cm brede uittrekkast. Die kan dan ernaast. Dan kunnen we eerst een kant van de keuken afmaken. Het was wel stom er was weer een actie van gratis pakketbezorging bij ikea (de vorige kon ik niet voor bij ons bestellen ) Ik kon probleemloos alles doen tot ik bij de adresgegevens aan kwam. De Stoderstrasse werd niet geaccepteerd. Dan maar even gebeld en telefonisch besteld. Zij kon zo bij de adres gegevens en alles klopte. Dan een mailtje met betaalgegevens gekregen. Als de pakketbezorger meewerkt kan het de 28e al aankomen. Het was ook nog eens een kast die niet voorradig in Salzburg was. Dus ja ik ben blij. Bij de plintverwijdering bleek er ook vochtinwerking in de muur te zijn geweest en dus zwart. De muur gaat er toch uit dus dan is dat ook weg.
In de avond even bij Jannick langs en die had goed nieuws. Zijn insolvenz is door de rechtbank geaccepteerd en dus met uitsluiting van huis en auto en zoals het voor gelegd is. De volgende stap is dat de schuldeisers moeten accepteren daarbij is 50 % van de schuldeisers voldoende. Maar dit was een goede stap in de goede richting. Het mag ook wel eens goed zijn. Ook het bedrag is goed te doen wat hij maandelijks moet betalen. Maar het blijft nu toch wel weer afwachten, feesten als het definitief is.
Omdat er te veel waren aangemeld voor de PSN Gruppe was ik voor donderdag eruit gevallen en kreeg voor 7 april een uitnodiging. Gelijk terug geschreven dat ik dan niet kan. Krijg ik later een berichtje dat ik toch morgen kan komen want er viel er eentje af door de corona. Dan moet ik morgenochtend maar even geld gaan halen want de Holland Snack Express komt mijn boodschappen brengen , Ik betaal met een pas maar Jan kan dat niet. Of ik bel hen eind van de morgen om tevragen hoe laat hij denkt bij mij te zijn.