Floriade

Nederland, Gouda

4 mei
Vandaag had Jannick zelfs bloed in zijn ontlasting. De luiers vliegen er doorheen. Weer naar de huisarts, hij mag wel bij mij drinken en verder alleen water met zout en suiker. Hij heeft eindelijk medicijnen gekregen.
10 mei
Ik kreeg vandaag voor moederdag van Jannick een lief cadeautje. Een nochalangezeepje in een doosje. Jannick heeft nu 4 kiezen, 4 hoektanden en 8 snijtanden.
Hij kreeg wel allemaal abcessen in zijn mond door het krijgen ervan.
11 mei
Een potje is nu interressant voor Jannick. Hij heeft zelfs al een keer een poepje erin gedaan. Hij zegt wel steeds dat hij bah heeft gedaan maar dan is het al te laat. Wel schattig.
23 mei
Jan heeft opgepast want mama had vergadering.
24 mei
Lekker naar de Reeuwijkse plassen geweest. Samen op de fiets en Papa ging ook mee. Hij vindt het heerlijk zon, zand en water. Het is al wekenlang mooi weer en warm.
Hij speelt de hele dag buiten, in de zandbak of in het badje, met je fiets of met je loopkar.
28 mei
Vandaag naar de Floriade in Zoetermeer. Hij was erg lief en vermaakte zich kostelijk. Ik vond de Floriade erg mooi. Jannick vond de voetballende zwijntjes het einde.