De donderdag ook weer voorbij

Vanmorgen wakker van de wekker van Jan maar we toch weer omgedraaid. Vol gehouden tot 9 uur. Ik ben nog steeds niet normaal moe.
Het wil ook geen voorjaar worden dat zou mij al helpen denk ik. Nu steeds donker somber en regen. Misschien klaag ik over een paar maanden was het maar een beetje minder warm.
Ik heb om half 1 een afspraak bij de psn en dan eten we laat. Als ik daar klaar ben komt Theresa ook uit dan kunnen we samen naar huis lopen. Zij heeft hotdogs uitgezocht. Ik wil niet heel veel tijd ook nog aan koken kwijt zijn.
Ik was veel vroeger klaar dus ben ik maar naar huis gelopen. Jan is later Theresa tegemoed gelopen. Dan met zijn drieen gegeten en de hotdogs waren heerlijk. Jan eet alleen een broodje met een worstje vinden Theresa en ik maar kaal.
Theresa denkt dat ze mathe goed gemaakt heeft. We wachten maar af. Na het eten wilde ze graag Doornroosje musical van K3 kijken. Ze had geen huiswerk.
Ze is nu al nerveus, ze gaat volgende week 3 dagen met haar klas naar Graz. Ze overnachten in een Jufa hotel. Ze gaan met de trein en Jan en ik brengen haar naar Stainach vanwaar ze vertrekken. Ze brengen een bezoek aan de opera, aan het Fred en Frida museum, stadsbummel enz.
Langzaam aan gaat haar school naar het einde toe. Ze heeft nog een aantal Schularbeiten te gaan.
Om 16 uur ging ze naar beneden en kwam niet meer terug. Dus Meli was wakker.
Het was een koude sombere dag met een koude wind.