SNEEEEEEUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWW

Gisteravond de sinterklaas dvd in elkaar gedraaid. Ik heb dan de onlineversie . Hmmm hoe dom kan je zijn bij het bekijken viel het me pas op dat ik mezelf er niet bij gezet heb- Tja dan verzin ik wel wat waarom niet. Tja ouderdom vooral het 2e deel in dat woord.
Vanmorgen op tijd wakker en om half 8 kwam Sabrina, Ingrid ging Thersa weg brengen en daarna naar Schladming. Ingrid zei om half 6 was er niets maar nu sneeuwt het en er ligt al 5 cm. Inderdaad alles prachtig wit en het blijft vandaag sneeuwen. Ze geven 50 cm tot een meter in het bergland op . Sabrina heeft de hele morgen lief gespeeld . Ze heeft nu de magneten op de koelkast/vriezer ontdekt. Daar is ze ook weer een poos zoet mee geweest. Ze begon in haar loopwagen . Ze vrat haar chocomunt en pepernoten op daarna nog 1 1/2 mandarijn en bij mij heeft ze ook gedronken. Dan met de little people gevolgd door in de gang met haar boeken richting keuken met de paarden en de stal van Theresa en dan uiteindelijk de magneten. Om half 12 was Ingrid terug. Die had in de tussentijd een baantje voor me geregeld. Bij iemand met MS in de huishouding en woensdag op proef. Het is in Aich en ik ben nieuwsgierig. Ingrid kent haar , het was aan Ingrid gevraagd en die heeft gevraagd of ik het ook zou mogen doen en ja dat is het ook goed.
Komt tijd komt raad zegt men altijd.
Ik had in de tussentijd dat Sabrina hier was de havervlokken en Quarn enz in de week gezet met melk en nadat Sabrina gehaald was gelijk gebakken. Heerlijk en het vult werkelijk goed. De banaan proef je er bovenuit ook al gaat er maar een halve in.
De kop van de nieuwe week is er af en het was in ieder geval geen blauwe maandag.Theresa kwam spelen en Opa mocht meespelen. Theresa werd later door Ingrid gehaald want ze gingen taart bakken en Theresa mag dan helpen. Weer later kwam ze terug om het sint journaal te kijken. Zo is het een komen en gaan. Ben nieuwsgierig hoe het morgen er uit ziet want het sneeuwt nog steeds. Op zijn warmst was het vandaag 4 graden.

Dat ziet er prachtig uit.

Liduina 2018-11-26 19:43:45

Wat ziet Jan er prachtig uit!

Annemarieke 2018-11-26 23:48:58

Wat heerlijk om te zien die verse sneeuw bij jullie, en dan ook nog eens altijd sinterklaas in huis, mooier kan je het toch niet hebben. Heel veel plezier de komende dagen samen