Moe maar voldaan

Oostenrijk, Aich-Assach

Vanochtend vroeg eruit moest om 8 uur in Aich zijn voor mijn werk. Het regent en regent geen gezellig weer. Om 12 uur klaar en ik dacht dat Jan al stond te wachten want ik had gehoord van de man van Christine dat hij er al was. Kom ik buiten geen auto dus ik loop alvast een stukje richting 320 en belde Jan. Was hij weg gegaan om eerst Theresa te gaan halen dus stond ik daar in de zeikregen en kou te wachten tot hij daar vandaan kwam. Hem gelijk gezegd dat we dat geen 2e keer doen en dat Theresa tot 13 uur daar kan blijven. Nu is hij dus 2x heen en weer gegaan wat ook niet echt een must is. Ik heb ondertussen ook werk aangeboden gekregen bij bekenden van Christine ook in Aich. Die hebben schijnbaar een appartementencomplex met meer personeel maar ze hebben nog te kort aan personeel en is voor de zaterdagen. Dus maar eens kijken wat dat gaat worden. Als je ergens je voet binnende deur hebt. Thuisgekomen moe en zeer koud en nat. Lekker onder de douche en mijn badjas aan . Eet vanavond maar warm heb geen zin om gelijk aan de slag in de keuken te gaan. Eerst maar eens lekker een Latte Macchiato.
Jannick had mij gebeld dat hij gebeld was uit Nederland door iemand die wilde weten of ik zijn moeder ben. Ik had vroeger veel oppaskindjes en een daarvan wordt 18 en de moeder is met een boek voor haar bezig en of ik dan wil meewerken.
Dus een telefoonnummer gekregen.
Zo heb ik altijd wel iets te doen en vervelen we ons niet.
Ik had eergisteren de diabetiker papieren weer ingevuld en gemaild en vandaag waren de pakketjes er al. Het is nu 2 uur en het is totaal donker dus de lichten maar aan gedaan. Zoals Jan zei de donkere dagen voor kerst , ik zelf heb liever de koude dagen voor kerst want met enige vorst is het meestal prachtig zonnig weer. Vanaf het weekend wordt er weer sneeuw verwacht.
Ik had dus pas net de pakjes open gemaakt en stel je voor dat ze een formulier goed lezen hebben ze weer de verkeerde priknaalden naar Jan gestuurd ook al heb ik de goede aangekruist. Morgen gaat Ingrid voor me bellen. Lezen is erg moeilijken je moet ergens mee aan het werk blijven maar hoe komt de gezondheidszorg zo duur? Net koekjes gekregen die Ingrid met Theresa gebakken heeft. Helaas deed ook Theresa zich er aan te goed en zijn er niet meer zo veel over. Vandaag was de Nikolaus ook in de Kiga had ze weer een zak met lekkers.