Even geen mooi weer

Het is gisteravond begonnen met regenen en het blijft regenen. Er wordt veel water verwacht met alle gevolgen. Het is 20 graden dus niet koud. Ik heb vannacht geslapen als een roos vanmorgen wat darm problemen dat was te verwachten maar nu leeg en alles weer goed. We kijken beide terug op een geweldig mooi en fijn weekend. En wat hebben we geboft met het weer het was eigenlijk te heet maar beter dan slecht weer. Vanmorgen pas om 9 uur eruit en wat later kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken. Ik ben nog niet echt vooruit te branden en ga zo eerst maar eens kijken wat we gaan eten. De was even in de droger doen en kijken of de vaatwasser klaar is en opruimen.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. We hebben beide last van een beetje uitgeblust dat heb je als je denkt dat je als een 20 jarige kan feesten. Het blijft non stop regenen daar wordt je ook niet blij van. Dus ook de hele dag donker en somber. Het wordt geloof ik ook de komende dagen niet beter.
Nog een foto van Fiep die was boos toen we weg gingen , ik had hem al meerdere malen uit mijn tas gehaald.