Vrij rustige zaterdag

Vanmorgen werd ik wakker en ben bij de tv ingedommeld. Dan ging de wekker en opgestaan en het hele ochtend ritueel . De bedden afgehaald en gelijk de eerste was er in. Even Ingrid met de kinders gedag gezegd die naar Oma Kathi gingen. Jannick kwam boven koffie drinken en had Krapfen meegenomen . Om 9 uur was Dominik er die het niet leuk vond dat Theresa niet thuis was. En boos in een hoekje zat en zei ik wil naar Mama. Hem gezegd dat hij dus echt tot 17 uur moet wachten en dat Mama werkt. Niet makkelijk als je je zelf niet kan vermaken. We hebben van alles en vervelen hoeft echt niet. Geen gezellig weer en het sneeuwde behoorlijk en aan een stuk door tot 2 uur. Middageten gemaakt en samen met Jan en Dominik gegeten. Ondertussen steeds de slalom gekeken. Ik heb nu 1 was klaar en in de kast de 2e in de droger en de 3e in de machine. Dus dat gaat opschieten.
Nu zit Dominik tv te kijken en is het geloof ik wel weer goed. Nog 3 uurtjes te gaan voor hem.
Jannick verdween om een uurtje of 4 , taxirijden. Tegen 5 werd Dominik opgehaald en Trixi vertelde dat Aron bij haar gisteren gelogeerd had en vroeg aan mij hoe die bij mij was. Ik moest wel lachen want hij at bij haar ook niet en had gezegd ik eet alleen gulash met pasta en verder niets. Ze vroeg is Dominik bij jou ook zo? en ik nee joh hij is een engeltje , zegt ze dat dacht ik ook gisteren toen ik Aron had meegemaakt. Dus lachen. Net kwam de sneeuwschuiver dus we kunnen de deur weer uit. Jan had wel bij ons geschoven maar op de straat lag een aardige laag.
Ik zag toch kans om een 4e was bij elkaar te krijgen nadat ik aan Jan had gevraagd of hij nog was voor mij had. Maar die zit nu ook in de droger dus dan echt klaar.
Nu wachten op Ingrid met de kinders want die zouden thuis komen.